sobota, 26 maja 2018

MAMCIU, MAMUŚ

MAMUSIU !




Dam Ci dzisiaj czerwoną pelargonię,
pachnie szczęściem, jak moje dzieciństwo.
Dam czekoladowy księżyc, lukrowaną gwiazdę,
dam najlepszy kawałek mojego serca
i modlitwę o uśmiech Twoich oczu .



.
Dam Ci dzisiaj magiczny koralik
w kolorze nieba, jak moje dzieciństwo.
Dam uśmiech losu, łzę szczęścia, nadzieję
dam codzienność z kawałkiem szarlotki.
i modlitwę o ciepło Twoich rąk




.
Za szczepionkę przeciw złu tego świata,
za to, że nauczyłaś mnie jak dzielić bułkę,
jak dawać siebie i otwierać  dłonie.

Za  parasolki z liści kasztanowca,
za bożą krówkę i chleb z cukrem,
za otarte łzy i nieprzespane noce.


za to, że JESTEŚ !



.
I jeszcze za to:

Haniu, w życiu, jak to w życiu, matematyka miesza się z poezją. Jeśli potrafisz marzyć, to sprawisz, że czasem jeden dodać jeden da w sumie plus nieskończoność … jeśli tylko potrafisz marzyć …




A teraz Mamciu, jak mnie nauczyłaś, obie
podziękujemy naszej wspólnej Matce


.
za to, że JEST!

że jest maj ... 
że mamy siebie ...


*


                 z życzeniami dla Wszystkich Mam - Malina M *                     
strona liiil  

27 komentarzy:

  1. To najpiękniejszy prezent dla mamusi-Danusi. Szczęśliwi ci, którzy maja jeszcze MAMUSIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szczęśliwi Tomciu ... nawet bardzo szczęśliwi ...

      Usuń
  2. Mama..to najpiękniejsze słowo tego świata..Ktoś tak kiedyś śpiewaŁ i miał,surczybyk absolutną rację! Kocham Malinkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo,te obrazki do szału mnie doprowadzają!

    OdpowiedzUsuń
  4. SZCZĘŚCIARA! Daj Boże zdrowie i...uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - patrzę codziennie na ten uśmiech i Bogu dziękuję za każdy dzień

      Usuń
  5. Witaj Aniu.
    Miłe i wzruszające są słowa o matce.
    Dobrze jak mama jeszcze żyje i oby żyła jak najdłużej.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywam Michałku ... czytam z wielkim zaciekawieniem ... Dziękuję za życzenia, szczere się spełniają

      Usuń
  6. Bardzo piękna ta Twoja mama <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Świechno ... a jaka piękna od wnętrza ..
      DZIĘKUJĘ

      Usuń
  7. Piękny post.Wzruszyłam się do łez. Moja MAMCIA niestety odeszła. Szczęściem było mieć ją obok. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZCZĘŚCIE MA OCZY MAMY, UŚMIECH MAMY, RĘCE MAMY ... POCHYLE SIĘ Z CZUŁOŚCIĄ I PYTA - CZEGOŚ POTRZEBUJESZ ?

      Usuń
  8. Oczy twojej Mamy uśmiechają się wciąż przepięknie. A ty przepięknie opisałaś dary, które od niej dostałaś. Masz za co dziękować, Malinko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Iwonko. Brakowało mi w życiu lalek, bułki z żółtym serem, modnych sukienek, ale nigdy nie zabrakło miłości ... mogłabym nią niezłe stadko obdzielić ...

      Usuń
  9. Klik dobry:)
    A ja Wam obu daję dobre myśli i moc pozytywnej energii, byście były zdrowe i szczęśliwe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, jak bardzo się nam te Twoje myśli i dobra energia przydały! ... powoli tuptamy w dobrym kierunku, znaczy w stronę zdrowia

      Usuń
  10. Serdecznie pozdrawiam obie Panie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie panie pięknie się kłaniają i dziękują za pozdrowienia ...

      Usuń
  11. Kochana!
    Piękny, uczuciowy wpis:)
    Milutko pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło znowu gościć Ciebie Morgano. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Piękny, mądry i wzruszający(inne matki,które takich życzeń nie dostały-tylko zdawkowe, dużo skromniejsze) tekst. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukłony Iwonko ... moja Mamcia nie dostała materialnego prezentu prócz kwiatów , jestem przywiązana chorobą i prezent będzie dopiero jak wyjdę z domu ... tylko te czerwone pelargonie stoją na oknie i do Mamci łypią czerwonym okiem ...

      Usuń
  13. HANIU!
    PRZEPIĘKNY, WZRUSZAJĄCY POST.
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA TWOJE MAMUSI DANUSI!
    NADE WSZYSTKO DUŻO, DUŻO ZDROWIA.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń