piątek, 7 lutego 2014

ŻYCZLIWOŚĆ

niezbyt modne i ostatnio jakby zapomniane słowo
Ile znaczy to słowo właśnie się przekonałam.

Blog roku. Ten bieg po nagrody i wyróżnienie w blogosferze okazał się dla mnie biegiem po sympatię i życzliwość. Codziennie dwa lotne finisze a po drodze lotne premie. Właściwie dla mnie to same premie, bo różnych rzeczy mogłam się spodziewać ale takiej sympatii, to nie. Tyle osób tu i na Fb zadeklarowało głosy. Wchodzę na blogi i oczy przecieram. Chciałam  wszystkim, którzy mnie taką bezinteresowną życzliwością obdarzyli podziękować. Myślałam, myślałam, no, długo myślałam, aż w efekcie tego myślenia zmajstrowałam:



Order Życzliwego Bratka


Ustanowiłam też Wielką Kapitułę Orderu Życzliwego Bratka. Kilkuosobową, wszak kapituła jednoosobowa być nie może, a wielka kapituła, to już całkiem. Niniejszym uroczyście podaję do wiadomości, co następuje: kanclerzycą tej zacnej kapituły mianowałam Malinę M*, członkami zwyczajnymi zostali: Hania, Ania, Biruta M. Liberałka i Wstrętny Liberał (więcej imion i nicków nie pamiętam)


*

Wielka Kapituła Orderu Życzliwego Bratka.
z największą radością i wdzięcznością
przyznaje ORDER
WSZYSTKIM, ŻYCZLIWYM
którzy wspierali, głosowali, agitowali, pisali 
notki i komentarze, wysyłali meile.
Jesteście niesamowici !!!

Jednocześnie Kapituła ustanawia Obdarowanych
DAMAMI I KAWALERAMI ORDERU

*

Order każdemu  przypnę osobiście, bo to dla mnie zaszczyt. Certyfikaty zostaną na tej stronie i w każdej chwili można je stąd zabrać do siebie. 
Ordery otrzymują, w kolejności przypadkowej :


Niezrzeszeni Zaprzyjaźnieni : Tpetry, A.T. Roman Maćkówka, Halinka Bulas, Bożenka, Danuśka, Laura-Krystyna, Damian, Wasylissa, Aniołka Ewa, Bajkopisarka, JanToni, Ejpbpm, Zosia Krupa, M-16, Maria od Jemioły,  Michalc, DD, Artklater, Sylen i Barbara, Rodorek, Jola, Stokrotka, Anzai, NT Sekretarka, Przystań,
Ewcia Ozonka - i Jej meile !



Kneź Okrutny i Kneziowisko: Starsza, Mżawka, Wachmistrz, Eliza F, Bryza, Parafka, Majka, Time, Yuka, Vulpian de Noulencourt, Rodzina z Lasów i Jezior, Miśka, Szczur z Loch Ness, Tuv
http://www.kneziowisko.pl/dwa-zaklady/
http://grzdyl.blogspot.com/2014/02/gosowanie-na-blog-roku.html



Tatul, Bezetka, Talka, Jo, Klarka
http://tatulowe.blog.onet.pl/2014/02/02/blog-roku-2013/
http://www.babazewsi.pl/2014/01/po-co-prowadzi-sie-blogi.html
http://zycieanorektycznej.blog.onet.pl/2014/02/03/moi-drodzy-parafianie/



alElla i Jej słynna "Kura w malinach"
Bet, Ja-Ga, Meg, Anzai, Ot ja, Stary Bob, 
Akwamaryna, Artemis
http://grycela.blogspot.com/2014/01/nadszed-czas-zapaty-o.html
http://grycela.blogspot.com/2014/02/kura-w-malinach.html



Missjonasch - wspierałyśmy się z całej siły
http://missjonash.blox.pl/2014/01/Blog-Maliny.html
Marzatelka, Cheronea, Ilona Lisicka, Marchevka,
http://marchevka.blogspot.com/2014/01/blog-roku-2013-gosowanie.html



Panowie lekko po 60-ce: Leszek i Piotr 
http://leszek-moje-reflesje-blog-onet.blogspot.com/2014/01/blog-roku-2013.html
Dudi 
http://dudi.blog.pl/2014/02/05/glosowania-i-odkrycia-czyli-blog-roku-2013/



Tetryk 56 i Tubylcy  Madagaskaru08
Wiedźma, Bożenka,


http://madagaskar08.pl/blog/2014/01/14/blog-roku-malina-m/




Bratek SPECJALNY - historyczny
Sara Maria i Jej notka z zeszłego roku

http://czarownyswiat.blogspot.com/2013/01/blogi-roku-2012.html





FEJSBUKOWICZE BEZ BLOGÓW 
Laura Ordyńska, Ilona Lasota, Justyna Kobus, Halina Flis-Kuczyńska., Zosia Ryba, Agnieszka Korol, Dorota Mostowik, Daga Hennug, Marzena Michalczewska, Bogusia Zarzycka, Stanisław Walczak, Marcin Knosala, Natalia Sobiecka, Gabriela Nizińska, Agnieszka Jarzębowska, Alicja B.Pływaczyk, Jagoda Jastrzębska, Marek Stankiewicz, Stanisław Walczak, Andrzej Śliżewski, Grażyna Jakubiec Kraus Kramer, Dorota Guenter, Donata Perz Warzyńska, Iwona Kisielewska, Grażyna Boguta, Agnieszka Korol, Barbara Alexander, Wiktorija Wojtowicz, Joanna Jóźwin, Jadwiga Stachowicz, Natalia Opara, Renata Cyparska, Joanna Rodowicz, Wiesława Szcześniak, Monika Cichoń, Aga Zola, Krystyna Zwolska, Halina Leśniak, Urszula Janas, Wiktor Konwicki, Roman Strokosz, Marian Śmiech, Maciek Newark


*

i cooo !!!?
Tego kwiatka cała rabatka !


Zostawię tu na pamiątkę, na zawsze, Wasze imiona i nicki, no i linki do notek, promujących mój blog. Jak będzie mi kiedyś smutno to sobie tu przyjdę po energię i optymizm. Duża ze mnie dziewczynka ale taką życzliwością, cieszę się jak małe dziecko.

O, kura w malinach !
WYGRAŁAM TEN KONKURS !


                          z podziękowaniem  Malina M *                              

120 komentarzy:

  1. aż mnie coś w gardle ścisnęło:))
    Jutro sobie powieszę na blogu!
    Pięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BYŁAM przed chwilką - wisi i łypie złotym okiem :-)

      Usuń

  2. Dobrze, że zajrzałam tu raz jeszcze, skasował mi się komentarz,
    wpisuję ponownie.
    Kochana Haniu!
    Za piękny bratek i wyróżnienie bardzo dziękuję.
    Wdzięczność tak wiele mówi o człowieku,
    jest potwierdzeniem jego szlachetności.
    W Tobie, wiele serca otwartego dla wszystkich i to jest piękne,
    jak piękne jest to, co tworzysz.
    Dalej kontynuuj swe dzieło , by inni mogli cieszyć nim oczy...
    A w tej kolejce do miana najlepszego blogu to zajmij jak najwyższe miejsce!
    Twój blog jak najbardziej na to zasługuje, a to , że znajdujesz czas dla wszystkich internetowych znajomych, godne jest podziwu,
    mam tylko garstkę znajomych w wirtualu i nie nadążam...
    Dobranoc - Krysia
    Odpowiedziałam też u siebie.
    Zostawiam bukiet budyniowych róż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu - serdecznie dziękuję za budyniowe róże ... eech teraz nie ma takich w sklepie ... jeśli są to wielkie bukiety a kwiaty przywalone ozdobami ... kwiaciarki nie dają sobie wytłumaczyć, że kwiat piękniejszy jest od bibułki, kokardek czy stroików

      Usuń
  3. Dzień Dobr!O co się ciebie mianowicie rozchchodzi? ...meila???

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko,a czy byś to wygrała,czy przegrała..A to wszystko betka! grunt,abyś była z nami..O to chodzi!!! Pozdro dla Twej Mamusi-Danusi!!! I o to chodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem, jestem i tak łatwo Waszku się mnie nie pozbędziecie :-)

      Usuń
  5. M_16 ma rację! Bądź z nami, bo tylko to się liczy:)
    Pozdrów ode mnie rodzinę.
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie. Dziękuję za "bratka"!
      :)))

      Usuń
    2. pozdrowiłam Ewciu - wiesz, jak lubię być z Wami ...

      Usuń
  6. :-*))))))))) Dzięki :-) B&S

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie pozdrawiam i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za Order Bratka serdeczności pozdrawiam

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY ... ten blog chyba nigdy nie widział tyle serdeczności :-)

      Usuń
  8. MALINKO ♥ ♥ ♥
    TO MY TOBIE DZIĘKUJEMY !!!!!!
    TWOJE BLOGI TO PRZYSTAŃ, GDZIE Z RADOŚCIĄ PRZYBIJAMY !!!!
    HANIU, CZYTAJĄC WZRUSZYŁAM SIĘ !!!!
    SERDECZNIE GRATULUJĘ I BARDZO DZIĘKUJĘ.
    POZDROWIENIA DLA MAMUSI DANUSI I DLA CIEBIE ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Bratek będzie wisiał na honorowym miejscu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach Lusiu - pięknie powiesiłaś a wpis !!! miód na serce

      Usuń
  9. Witaj Haniu!
    Gratuluję i dziękuję. To miłe.
    I oby nam się dobrze działo i byśmy zdrowi byli...
    Pozdrawiam serdecznie i do się zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BYŁAM, WIDZIAŁAM - bratek przypięty i łypie okiem na te Twoje cudne pałace :-)

      Usuń
  10. Przepiękne podziękowania! Jak się dziękuje za podziękowanie? Ja poklikam radośnie:klik,klik,klik,klik,klik,klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak za podziękowania, za podziękowania ???
      pieśń chyba odśpiewam ;-)

      Usuń
  11. MALINKO!
    Mój Bratek nadaje!!!!
    Ślę moc pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurra,Malinko! Ale to nic dziwnego..jak ktoś jest dobry,to dobrego spodziewać się może..Nieustające życzenia zdrowia dla Twej Mamusi -Danusi !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieustające podziękowanie i uśmiech Danusi :-)

      Usuń
  13. Ku chwale!
    Niech żyje życzliwość, braterska rabatka i Kanclerzyca Malina!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIECH RABATKA ROZKWITA A BRATKI NIE WIĘDNĄ ... no! no! ...

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ AVO ... nie znamy się ale wspolnych znajomych mamy, więc pewnie wiele wspólnego :-)

      Usuń
  15. Malinko,takich bratków to Ty masz..ho,ho,ho! To skromnie powiedziane,ale być może więcej.. Ech,pesymistą jestem..won do kąta klęczeć na grochu! A tak po cichu,cichucieńku to takim bratkiem chciałbym być.Marzenia jak ptaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież jesteś !!! nie zauważyłeś ?
      pierwszy bratek - Niezrzeszeni

      Usuń
  16. Taki order to największe wyróżnienie. A kura w malinach przejdzie do historii blogosfery (przynajmniej w tych zakątkach). ;) :) Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję się zażenowany. Bratek od Maliny?!!!
    A czym taki sobie to wyróżnienie zasłużyłem?
    Podobają mi się rzeczy o których piszesz Malinko, więc o tym powiedziałem na moim blogu.
    Żaden heroizm, żaden czyn niezwykły.
    Chociaż jednak coś w tym jest. Zauważyłem, że niestety coraz mniej ludzi, którym inni mogą się bezinteresownie podobać.
    Powinienem Cię nie lubić, za piękne zdjęcia. Powinienem Ci życzyć wszystkiego najgorszego, za jeszcze piękniejsze teksty. Powinienem zapisać Cię do kategorii największych wrogów - za pasję z jaka prowadzisz bloga, a do której mi daaaaleko!!!
    To byłyby "normalne ludzkie, Polaka" odczucia.
    Więc chyba przyjmę tego BRATKA z wdzięcznością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry - wzruszanie musiało mi sparaliżować jedyne dwa palce pasujące do klawiatury. Stąd te kilka literówek, których w takim kurtuazyjnym wystąpieniu być nie powinno.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Leszku - poznałam Was wtedy kiedy założyłam blog na WP, od razu u Was wsiąkłam ... człowiek ma nosa i intuicja nie myli . Baaaaardzo zasługujecie na bratka - TAKIE CHŁOPAKI ! wiem, że liczyć na was zawsze można. Ja sobie na własny użytek dzielę ludzi na takich, których bym się odważyła poprosić o pomoc i takich, których nie. Wy oczywiście wiadomo do jakich należycie :-)

      Usuń
  18. Bardzo serdecznie dziękuję!
    Otrzymać brateczka od miłej Maliny to zaszczyt dla mnie.
    Zawsze z wielką przyjemnością odwiedzam Twoje gościnne progi.
    Dziękuję za pamięć o mojej skromnej osobie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu i ja też Twoje dwa - liliowy i szmaragdowy odwiedzam, czasem tylko komentuję ale jestem na każdym wpisie - od dawna przecież się znamy, dłużej niż Twoje blogi i ten mój

      Usuń
  19. Czytam właśnie, że za 49 PLN można sobie kupić lubienie 5 tysięcy fanów. Są oferty kupna/ sprzedaży „lubienia blogera i zainteresowania blogiem”. I tak sobie myślę, po co to komu? Co to jest warte naprzeciwko tego, co osiągnęła i czego doświadcza Malina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co np. warte jest posiadanie tytułu Bola Blogerów, jeśli sie "kliki" kupuje?

      Kolejne 10 z 20 blogów, które mają szansę zostać Blogiem Blogerów, wyłoni narzędzie analityczne serwisu Hash|fm. Zaprezentuje blogerów o największym wywołanym wśród swoich czytelników zaangażowaniu w postaci wskaźników interaktywności w kanałach społecznościowych blogerów, takich jak polubienia i komentarze wpisów na profilach w serwisie Facebook, polubienia i komentarze do zdjęć w serwisie Instagram, retwitty i oznaczenia jako ulubione wpisów w serwisie Twitter, liczba wyświetleń oraz polubienia klipów filmowych w serwisie YouTube.

      To ja z całego serca życzę autorowi Bloga Bologerów, by lubiany był naprawdę i szczerze, tak jak Malina, o! To jest dopiero szczęście i radość! O!

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Dokładnie tak! Dokładnie tak! Powtórzyłam trzy razy dla ważności.
      Do kitu z takim kupowanym zwycięstwem,a.....Fuuuuujjjjjj! Fuj, fuj, fuj!
      Melduję, że Malinowy Order przypięty do Koszyka!

      Usuń
    3. Czy ktoś może mnie ciemną oświecić, po co blogerowi jest kupowanie lubienia?

      Usuń
    4. ... bo ja tak sobie myślę, że to kupowanie tysięcy klików kwalifikuje się do przebadania przez psychologów i socjologów oraz leczenia.

      Usuń
    5. myślę, że może tu chodzić o nadzieję na działalność komercyjną, każdy z tych "pistoletów"chce zostać kominkiem;))

      Usuń
    6. Kominkieeeem ??? Nic nie kumam w dalszym ciągu.

      Usuń
    7. tak właśnie Grycelko - czytałam i nie wierzyłam w to co widzę - przecież to rozwalenie sensu całego konkursu. Po kiego czorta kupować sobie poparcie , no można mieć jakąś tam sławę ale co ona warta ??? tyle co miłość kupiona w bur**u , jak się ma do miłości prawdziwej - no tak jak te kupione głosy do tego co mnie spotyka ... to moje to radość prawdziwa

      Usuń
  20. Nooo,chałwianki się wzieły i spotkały(al Ella).. No to chałwę żryć będą, dużo i tyć. Ale kochanegi ciała nigdy za dużo!-:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuuuuuuuu, a ja mam tak malutko ciała. Chude nie jest kochane? buuuuuuuuuuuuuu...

      Usuń
    2. buuuuuuuuuuuuuu - a ja mam za dużo , zwłaszcza tu i tam .... buuuuuuuuu

      Usuń
  21. Miła Malinko, bardzo proszę pobrać sobie z mojego bloga podziękowanie dla Ciebie specjalnie zrobione.
    Buziaczki życzliwości zostawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och - widziałam POBRAŁAM - CUDNEEEE
      CAŁYM SERCEM DZIĘKUJĘ :-)

      Usuń
  22. Order w klapie, a co z buzi, buzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Aniu! Nie zrobiłam nic nadzwyczajnego,wiesz przecież,że od dawna zaglądam do Ciebie na miarę swoich możliwości,niczym nie przymuszona,a zainteresowana Twoimi wpisami.Pamiętasz jak zachwycalam się fotkami zmontowanymi zabawnie,przerobionymi strofami "Zemsty",Twoimi pracami renowacyjnymi itp.Twój blog jest treścią samą w sobie.To,że nie zajął pierwszego miejsca,nie ma żadnego znaczenia,on i tak jest wygrany biorąc pod uwagę ludzi jakich skupiasz wokół siebie i ile im swoimi wpisami dajesz.Z tymi konkursami jest coś nie tak.Pamiętam jak raz zwyciężył blog,którego treści były czasem depresyjnym bełkotem.Przedstawiany przez autorkę punkt widzenia świata i życia był pozbawiony barw i niekiedy schizofreniczny.Trafiłam na niego przypadkiem i byłam ciekawa,za co ta nagroda,niestety nie dopatrzyłam się żadnej wartości,ani w wierszu,ani w prozie,więc nie zostałam tam długo.
    Wracając do orderu,on jest tak cudny,że chętnie powiesiłabym sobie go nad biurkiem.Dostawałam już wyróżnienia od koleżanek blogowych,ale ich nie wieszałam na blogu,ale ten powieszę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. To rzadkie uhonorowanie w dzisiejszych czasach, a więc tym bardziej cenne.
    Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, a przede wszystkim za wspólna zabawę, która nadal trwa i niech tak będzie, nawet bez konkursów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo serdecznie Ci dziękuję Haniu za takie miłe wyróżnienie i gratuluję! Masz ciekawy, mądry i bardzo piękny wizualnie blog. Wizyta u Ciebie, to dla mnie zawsze przyjemność! Uściski:) Haniamrok

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ,bardzo mi miło;))))
    Dziękuję ślicznie ;)- to ja tuv acz będę tu jak widać jako Matylda:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety na liście nie jestem i słusznie.
    Dwa razy ponowiałem próbę zagłosowania ,ale po czasie dostawałem zwrotnego @ ,że mój głos nie jest zaliczony z powodu błędnego wklejenia enigmatycznego adresu URL.
    Malina, jestem nadal całym sercem z tobą i twoją zawodową pracą i tą nową blogową.
    Gorąco pozdrawiam,stały czytelnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZEPRASZAM Z CAŁEGO SERCA !!!
      no, cielę niegramotne jestem, zaraz na listę trafisz - SŁUSZNIE CI SIĘ WIKTORZE NALEŻY !!! wybacz zakręconej malinie ...

      Usuń
    2. już wpisałam ...
      Wiktorze - DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY MNIE WSPIERALI, nie tylko tym, którzy sms wysyłali ... przecież wiem, że mnie od początku wspierałeś - WYBACZ

      Usuń
  28. MAM PROŚBĘ - jeśli ktokolwiek zauważy, że go pominęłam PROSZĘ - NIECH KRZYKNIE !!!
    bardzo chciałabym mieć na tej stronie wszystkie życzliwe mi osoby. W narzędziach umieszczę sobie potem tego bratka, po kliknięciu będzie zawsze można wejść na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi... Teczki będziesz zakładać, Malinko?

      Usuń
    2. Witam Haniu. Czy ty ,,,, jesteś przytomna? Tacy jak cheronea czy m_16, pasjami opluwają Katolicyzm w każdej postaci. Tak ci zależy na tych punktach czy twa Wiara jest na pokaz.

      Usuń
    3. Ago - jestem przytomna i przykro mi, że oceniłaś, iż Wiarę za punkty sprzedać potrafię , to dla mnie spory policzek. Nie oceniam niczyjej wiary, moja jest, jaka jest jeśli twierdzisz, że na pokaz nic na to nie poradzę. Tylko jak oddasz pięknym za nadobne to co z tego będzie? jak przekonasz ateistę do wiary, czy do wierzących - szturchając albo odwracając się z wyższością ? Wierzący to ten co z góry spogląda i rozmawiał nie będzie ? Ateista, nawet walczący ma rozmawiać tylko z ateistą, bo wierzący swój świat przed nim zamknie ? każdy ma własne pojmowanie tego, jak rozmawiać z drugim człowiekiem. Moje jest takie właśnie. Jeśli ateista ma spotkać Boga to przez drugiego człowieka a jak to ma zrobić jeśli ten drugi z wyższością się wypnie ? Koło się zamknie. Wiara tyle jest warta ile możemy dla niej ofiarować. Ja w swoim życiu nigdy nie bałam się wyznać, sporo z tego powodu straciłam, walkę o cokolwiek posługując się wiarą uważam za obrzydliwość, nawet walkę o szczytne cele, nie o jakieś punkty.

      Usuń
  29. Aniu Moja dziewczyno!Serdecznie za piękny order dziękuje.Wielką ci mi radośc sprawił.Bo bratek to przecież kwiat przyjażni i radości i dobrych życzeń.Napracowałas sie co nie miara,aby nam pięknie podziekować.Konkursy mają to do siebie ,że mają tylko 3 miejsca na " pudle"Ale dla mnie jak ci już pisałam jesteś najważniejsza .Szkoda ,ze prawdopodobnie się nigdy nie poznamy osobiście-no chyba,że wygram w Totka.Wtedy wszystkich zaproszę do Bramek i będzie bal,bal............

    OdpowiedzUsuń
  30. Bratek wpięty w klapę i dumnie noszony! :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  31. hihi, dostałam chyba podwójnie ;) A pzynajmniej nazwisko podobne ;p mamie też przekażę, bo może przeoczyć.
    wsparcie jest wspaniałe i właśnie dlatego (od jakiegoś czasu powtarzam) - warto czasem wdepnąć w taki lub podobny konkurs.
    gratuluję bardzo dobrego miejsca jak na taką ilość blogów Malino, choć apetyt w pewnym momencie baaardzo nam wzrósł i miałam nadzieję, że wylądujecie w 10-tce...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wspaniałego miejsca! Dziękuję Szanownej Kapitule za "bratkowy order". Jest śliczny, Dumnie będę go nosić w swojej "blogowej klapie".
    W podziękowaniu za czerwonego bratka wręczam u mnie czerwony tulipanek. ;)
    Pozdrawiam gorąco! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo dziękuję, przykro mi, że nie mogłam zbyt wiele zrobić w Twej sprawie poza ogólnym kneziowskim apelem na fan page, podziwiam Twoje zaangażowanie i ogrom pracy, wniesiony w to przedsięwzięcie, żałuję, że nie poznałyśmy się choć na kilka miesięcy wcześniej przed konkursem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja żałuję Klarko - ale wszystko przed nami ... konkurs przeminął a znajomość została ... to piękna strona konkursu

      Usuń
  34. ORDER BRATKOWY OD KAPITUŁY MALINOWEJ W GRONIE DOSTOJNYCH - HONOR BEZMIERNY.
    PANI ANNO ! W MOIM SERCU PANI BLOG NA NAJWYŻSZYM PIEDESTALE.
    GORYCZ BYLIN KRESOWYCH, DALE BEZKRESNE. PAMIĘĆ NIEUGASAJĄCA.
    HOSANNA - RADOŚĆ I TRYUMF.
    A. T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z CAŁEGO MALINOWEGO SERCA DZIĘKUJĘ A.T. Bratek uśmiecha się słonecznym okiem

      Usuń
  35. Pięknie dziękuję za wyróżnienie, jesteś niesamowita! Wydrukuję i na tablicę pamiątkową przywieszę order. A co! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właściwie mógłbym powtórzyć wpis Leszka - więc tylko podziękuję w imieniu całej Wyspy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Tetryku, że trafiłam na Madagaskar i że mnie tam przyjęliście , Jeszcze tylko muszę bratka tam umieścić ... jakiś stwór broni dostępu ale wiesz - uparta jestem bratek przywędruje na miejsce :-)

      Usuń
  37. Haniu słońce blogowego nieba- To ja Ci Dziękuje za całą Twoja pracę tu w świecie Twojego bloga ze te wszystkie stronice pełne tajemnic i zatrzymanego czasu. ślicznie DZIĘKUJE !
    oczywiście dziękuje pięknie za ustanowienie mnie KAWALEREM ORDERU ŻYCZLIWEGO BARTKA - Piękny Order... no no jestem dumny:)
    Dziękuje że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  38. Malinko,głosowałem z komórki i miałem potwierdzenie. Próbowałem też z kompa,ale tu potwierdzenia nie miałem..Pozdro dla Mamusi- Danusi! Nieustające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wrzasnęłam na cały głos i pozdrowiłam. Danusia pięknie dziękuje.

      Usuń
  39. Do Agi. Ty nie masz pojęcia,co znaczy Dekalog i co to wiara.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję w imieniu ekipy - dzięki 3M mieliśmy fajna zabawę - naprawdę było dużo radości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kneziu - zabawa była fantastyczna. Strasznie lubiłam czytać jak podawałeś sprawozdanie z rankingu. Przypominało mi się zabawne zdarzenie. Kiedyś dzieciaki mojego brata hodowały rybki w akwarium, każda rybka miała imię domownika. Pewnego razu z nadmiaru miłości i ciepła rybki zaczęły padać, szybko wodę zmienili ale niewiele pomogło. Wracam do domu a tu telefon i płacz w słuchawce :
      - buuuuuuuu
      - co siię stało ?
      - buuuu babcia Danusia jeszcze pływa a ciocia Hania już zdechła
      zupełnie jak : Miss jeszcze się trzyma a Malina spadła ...
      Ech Kneziu długo będę pamiętała tę wspaniałą zabawę

      --------

      Usuń
  41. Haneczko, to dla mnie ogromny zaszczyt, zwłaszcza, ze w tak zacnym i licznym gronie mnie uhonorowałaś. Proszę, tylko, "przypnij"mi to bratowe odznaczenie do mojej "blogowej klapy", bo samemu mi nieporęcznie. mam rozumieć, ze jesteś laureatka konkursu. Jeżeli tak, to moja radość jest nie do opisania i gratulacje szczere. Zapraszam też do siebie do politycznego i "przedśpiewu". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku tak realnie to ja oczywiście nie wygrałam tylko przegrałam, moje 110 głosów dało mi 27 miejsce w mojej kategorii i gdzie mnie tam do tysięcy Matki Kurki z politycznej. ale i tak WYGRAŁAM bo to, czego doświadczyłam "w drodze" to moje.

      Usuń
  42. No i tu jest cała nasza Malika.. Gili,gili..Ha,ha ha!

    OdpowiedzUsuń
  43. Malinka nas od dawna gila,a my ha ha robimy i jest DOBRZE!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję,ze jak Malink

    OdpowiedzUsuń
  45. Haniu, zobacz jak późno wałęsam się po internecie...
    Miej zrozumienie, o to proszę i innych, m. in Danusie i Jolę mam na myśli...
    Haniu, poczytaj u mnie ostatnie komentarze pod dwoma ostatnimi wpisami...
    Już mi się wszystko plącze ze zmęczenia, a jeszcze Tomka zamierzam odwiedzić ,
    bo obiecałam.
    Nie wiesz przypadkiem, co z kapitanem Wieniem?
    Dawno tam nie byłam.
    Śnij słodko, tez zaraz tak śnić będę - Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och - i ja u Wienia dawno nie byłam a w tewj Jego tawernie warto bywać, oj warto. Pozdrawiam Krysiu i dziękuję ... dzisiaj znowu świętowałam , przyjęcie urodzinowe przeniesione ze stycznia ... ech, było super. Widziałam dwa jelonki, wyobrażasz sobie - żywe

      Usuń
  46. Pięknie dziękując za wyróżnienie, chciałbym równocześnie donieść, że w związku ze wspomnianą nominacją nastąpiła zmiana lidera w kategori tychże. Otóż, Twój Order Życzliwego Bratka wyprzedził wszelkie inne trofea, że nieskromnie wspomnę o 29-ciu gwiazdkach Onetu i 14-stu bytnościach na stronie głównej wymienionego. Stąd pozwolę sobie na uwagę, która zmierza do obnażenia niewłaściwego zakwalifikowania pojęciowego tego czego wszyscy byliśmy świadkami. Chodzi o użycie słowa: życzliwość. Z życzliwości można głosować na jakąś blogową sierotę. Ot tak, aby nominowanej nie było przykro. Jak nietrudno zgadnąć, nawet Zacny Kneź nie byłby w stanie namówić mnie do czegoś takiego. Przykro mi i tak bym na Ciebie głosował, bo najzwyczajniej piszesz bardzo dobry blog, a że z życzliwością to juz zupełnie inna kwestia
    :-)
    Twój Życzliwy Bratek z Krainy Loch Ness :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzliwy Bratku z Krainy Loch Ness - spiekłam raka napisałeś mi najprawdziwszą laurkę a na moje serce pasjonatki taki komentarz to miód ... a przy okazji gratuluję Onetu.

      Usuń
  47. Anonimowy,jak wyżej.. Malinka jest ,była i będzie na topie. nie insynuuj. ..I wyrażaj się po polskiemu. Amenus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Waszku - wyżej jest bardzo pozytywny komentarz, nawet bardzo, bardzo pozytywny

      Usuń
  48. M_16: czy zauważyłeś, że ten wpis jest poświęcony życzliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tetryk,zauważyłem..Ale jeszcze ..nadal skurwysyństwa nie rozumiem. No taki jestem,po prostu..

      Usuń
  49. MOJE DZIECIŃSTWO TO BRZEZANY PANI ANNO !
    STAW. MAMA. SIÓLKO. KLASZTOR BERNARDYNÓW.
    TRUMNY Z SUROWYCH DESEK NA RYNKU DLA POLAKÓW ZAMORDOWANYCH PRZEZ UKRAIŃSKICH ZWYRODNIALCÓW.
    I MÓJ PIES - LUX – MÓJ ANIOŁ STRÓŻ.
    BRONIL PRZED DEPORTACJĄ NA SYBIR. ZASTRZELONY
    PRZEZ BOLSZEWICKICH OPRAWCÓW.

    REQUIEM MEMU PSU

    W
    BRZEŻAŃSKIM STAWIE
    USNĘŁO NIEBO.
    ZMĘCZONE
    UDŻWIGIEM GWIAZD.
    NAD
    BRZEŻANSKI STAW
    PRZYBIEGŁ PIES PRZYBŁĘDA.
    POLIZAŁ CHŁOPCU TWARZ.
    ZAMIENILIŚMY SIĘ
    SERCAMI.
    ODDAŁEM SWOJE LUDZKIE.
    OTRZYMAŁEM PSIE.
    MOJE SERCE
    SKOMLE.
    WZYWA
    NAD STAWU BRZEG.
    WOŁAM
    PSA PRZYBŁĘDĘ.
    PODAROWAŁ SERCE.
    PSIE.
    A. T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezbyt często mi się to zdarza ale siedzę teraz i płaczę nad tantym losem nad sercem psa co czsem bardziej kocha niż serce człowieka
      CUDNY WIERSZ, CHWYTAJĄCY ZA SERCE I Z GŁĘBI DUSZY wyrywający westchnienie ...

      Usuń
  50. A,T..Pochylam się z czcią.Nic tu już nie basłaknę,albowiem za młody i za głupi jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M16. NIE ZA MŁODY, NIE ZA MŁODY. WRAŻLIWY. MĄDRY WRAŻLIWOŚCIĄ.
      A. T

      Usuń
  51. Tyle ludzkich dramatów.. Niech szlag trafi politykę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niech to Waszku ... polityka to sprzedajna dziewka, nie pozwólmy, by z nas zabawkę zrobiła ... wyprowadziłam stąd politykę są ważniejsze rzeczy ...

      Usuń
  52. Malino, tak jak napisałam u siebie: dziękuję Ci przynajmniej podwójnie. W sumie biorąc pod uwagę także przyjemność wynikającą z czytania Twoich wpisów i trochę wiedzy z nieznanej mi bliżej dziedziny (architektury i konstrukcji) to jednak dodaję jeszcze kolejne podwójne podziękowania :-) I nie mogę jeszcze pominąć informacji o pewnym szóstoklasiście, który uznał że Twój blog jest świetnym miejscem do weryfikowania wiedzy na temat architektury baroku :-) Wycieczka naukowa do bazyliki wciąż w planie, ale wkrótce ferie, więc może się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jutro mam post o barokowych ogrodach ... może się przyda

      Usuń
  53. Haniu,serdecznie dziękuję za wyróżnienie takim pięknym "Bratkiem".
    Życzliwość jest zarażliwa,,masz jej tyle ,że hojnie obdarzasz nią wszystkich na swojej drodze...
    Jesteś niezwykłą osobą...miłą i dobrą,,i taką już zostaniesz ...masz od Boga ten dar,,nie ma w Tobie zajadłości,,,♥..Pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinę..♥

    OdpowiedzUsuń
  54. O kunaaa! Za Chiny nie zasiądę do kompa nim nie walnę piwka i zgryzę kurą w malinach!!!-:)))

    OdpowiedzUsuń
  55. ... Bardzo żal mi, że nie weszłaś do konkursowej 10...bardzo:(
    Dziękuję za wyróżnienie:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie było biec i sobie w tym biegu pomagać ... Dziękuję Meg

      Usuń
    2. ...pewnie, że fajnie, z "odwagą w sercu, dumą na twarzy" :)

      Usuń
  56. Meg,o co mianowicie się Ciebie rozchodzi?Jeśli kobietą jesteś,to masz taryfę ulgową..Ale tyż kij na dupę!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wisi, wisi Haniu! Bardzo dumnie wisi... ale nie tylko wisi, bo też i promuje Twój wspaniały blog .|:-)
    Pozdrawiam cieplutko! Halszka

    PS
    A czerwony tulipanek jest do odbioru na moim drugim blogu, powyżej.zalinkowanym ;)|

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo piękny ten Bratek Orderowy - wisi sobie dumnie na Wyspie i cieszy serca i oko!
    Skarby mamy, a tak skromnie schowane.
    ale nic, w górę serca...... jesteśmy !
    Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  59. Walentynkowych serduszek i radosnych uśmiechów życzy - Krysia...

    OdpowiedzUsuń
  60. Malinko kochana:-)
    Przykro mi, że do dzisiaj nie wkleiłam tego pięknego bratka. Bardzo mało ostatnio jestem przy kompie a z wklejeniem będę się trochę bawiła. Nie jestem w tym mocna a sylen tego nie zrobi.
    Z dużym zainteresowaniem wchodzę na Twój blog. Masz wspaniałe i bardzo ciekawe tematy.
    Muszę znaleźć więcej czasu na "zabawę". Barbara

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana Malinko.. Nie będę owijał kwiatków w bawełnę,ale krótko i po żołniertsku walnę prosto z mostu: KOCHAM CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń