wtorek, 28 stycznia 2014

PANIE I PANOWIE



melduję posłusznie,
że jutro skończę 80 lat


Ja, mała Danusia, która dzisiaj jestem już dużą Danusią, chciałam Wam powiedzieć, jak to mawiają wszystkie kobiety w mojej rodzinie, że jutro rano, o godzinie czwartej, skończę " 40 i cho, cho"



I melduję jeszcze, że życie jest piękne !!!


*

A teraz ja, Hania, upsss, ja, Malina M* zamelduję, co następuje:
Danusiu - zrobimy wszystko, by zawsze było piękne !





Chociaż niczego się nie dorobiłaś, niczego nie zgromadziłaś, nie masz pięknego mieszkania, ani domu z ogrodem, ani samochodu, ani dużej emerytury, ale za to masz nas !






Jesteśmy i zawsze możesz na nas się oprzeć


I życzymy Ci następnych, szczęśliwych
czterdziestu i cho, cho, cho !
a o to, żeby były wesołe i ciekawe
to już z pewnością wnuki się postarają


*





zapraszam na urodzinowy tort
To specjalność domu - tort orzechowy z przepisu Babci Walerii

DANUSIA SERDECZNIE DZIĘKUJE
ZA PIĘKNE I CIEPŁE ŻYCZEWNIA



                     z przyjemnością  polecam  Malina M *                         

jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź na liiil    i zagłosuj

57 komentarzy:

  1. Malino, Twoja mama wygląda pięknie - nie wiem jak to powiedzieć, żeby nikt nie poczuł się obrażony, ale moje babcie są młodsze, a wyglądają na starsze! Nie mówiąc już, że teściowa ma 60 lat, a Danusia wygląda jak jej młodsza siostra... Kurczę, zazdroszczę!

    Wszystkiego co najlepsze dla mamy! Dużo zdrowia i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matuniuuu - Talko, jestem niewiele młodsza od Twojej Teściowej ...
      wolę o swoim wieku nie myśleć, w końcu mam 40 i cho cho

      Usuń
  2. Pilnie czytałem,
    z tego wynika,
    że gratulacje
    od... rówieśnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rówieśnika spotkać miło
      cokolwiek by to znaczyło
      ;o)

      Usuń
  3. Piękne fotografie...piękni ludzie..Mama i jej wspaniałe dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dostojnej Jubilatce - pięknego życia jeszcze przez ho, ho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tetryku - jubilatka bardzo wzruszona takimi ciepłymi życzeniami ... dziękuje piękni

      Usuń
  5. Najlepszego i samych zdrowych dni i wielu powodów do uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ... takie same życzenia mam w sercu i staję na głowie żeby się spełniały

      Usuń
  6. Dołączam się do życzeń, że hoho !!.
    ps.
    Czy zza Dostojnej Jubilatki wychyla się jej wnuczka ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia dużo :D bo podobno po 40 to chochocho ;) Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mżawko i potwierdzam - po czterdziestce to chochocho .... a nawet hihihi

      Usuń
  8. Mnóstwo wiele,ho,ho,a nawet więcej w zdrowiu,pogodzie i uśmiechu dla Pani Danusi!!! Niech się spełni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waszku - dziękuję ... wiem, że dobrze i z serca życzysz mojej Mamusi :o)

      Usuń
  9. Pani Danusiu!!!! Okrągły jubileusz . Życzę, by zdrowie Pani dopisywało, ten piękny uśmiech nigdy nie znikał i nadal napełniał nas radością . Więcej miłości nie życzę, bo Haneczka i cała Rodzina darzy Panią przeogromną miłością, a wraz z nią również my. Długich lat życia w zdrowiu i radości !!!! Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomciu - za Waszą miłość dziękujemy obie ... a nasza to tylko mała cząstka, którą oddajemy Mamusi za Jej miłość ...

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego dla mamy przekaż :) Pięknie wygląda (ho ho) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazałam !
      Daro, opowiadam Jej o Kneziowisku więc skojarzyła. Serdecznie dziękujemy :o)

      Usuń
  11. Klik dobry:)
    Danusiu, meldunek przyjęty. Spocznij!

    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spocznij jest dopiero dzisiaj ... wczoraj był cudny dzień ,tyle uśmiechu, szczerych życzeń, tyle dobroci ... Akumulatory naładowane - teraz do przudu marsz ...

      Usuń
  12. Dużo dobrego Danusiu - oby życie było piękne , że ho, ho i zdrówka życzę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Damianie. Czytam często Danusi Twoje wiersze, zamiłowanie do poezji mam przecież po Niej ...

      Usuń
  13. A tort urodzinowy? Gdzie jest tort??????????!!!!!!!!!!!!!!!
    Dla Jubilatki gratulacje i uśmiechy:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie... Same wisienki Malina zamieściła. :)

      Usuń
    2. No! Teraz to są urodziny! Mniam,mniam....

      Usuń
    3. Bet - wiesz, że ja mam refleks szachisty ...
      ale torcik świeży, można bez obaw :o)

      Usuń
  14. Witaj Haniu!
    Dla jubilatki wiele zdrowia i 200 lat życia szczęśliwego.
    Torcik by się jednak przydał. A co!
    Pozdrawiam serdecznie i do się zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale - słowo się rzekło, kobyłka, znaczy torcik, u płota
      SMACZNEGO

      Usuń
  15. Życzę wszystkiego najlepszego dla Jubilatki.
    Cudownie wygląda ho, ho !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LUSIU - serdecznie dziękujemy obie, za cudowne życzenia przesłane meilem. Jesteś kochana. Obiecałam Danusi, że założę specjalny świąteczno-życzeniowy blog ... umieszczę tam wszystkie życzenia, żeby zostały na zawsze.

      Usuń
  16. Piekny wiek, pani Haniu. Pogratulować Mamie, pogratulować Córce. Proszę życzyć Mamie ode mnie dużo zdrowia i codziennie dobrego humoru. Każdy wiek, także i zaawansowany, ma swoje dobre strony. Kłaniam się nisko i pozdrawiam serdecznie.

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Adamie, serdecznie dziękuję. Ma Pan rację, każdy wiek ma swoje strony trzeba tylko umieć je dostrzec i wyłowić jak rodzynki z ciasta, wtedy można smakować i delektować się ...

      Usuń
  17. Droga Haniu, przekaż p. Danusi najlepsze życzenia zdrowia i wszelkiej pomyślności.
    Na twarzy widać radość życia, niech ta radość nigdy nie znika.
    Świętujcie razem i bądźcie wesołe!
    Będą jeszcze ode mnie osobiste życzenia, lecz nie wiem, czy dzisiaj zdążę , bo przede mną duże wezwanie... , o czym powiadomię Ciebie , Haniu, w innym miejscu...
    Zostawiam dla p. Danusi uśmiech i bukiet czerwonych róż (80~!)...
    Miłego dnia - Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ - świętowałyśmy wczoraj !!! widać to choćby po tym, że dopiero dzisiaj odpowiadam na komentarze. Róże piękne ... dokładam do naszego bukietu :o)

      Usuń
  18. O! Jest tort. Wspaniale! A kto nadgryzł?
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak myślisz ???
      kto tu jest największa łakomczucha ???

      Usuń
  19. Wpadłam tutaj od alElli, bo tak pięknie nas poleciła, że normalnie tylko łezkę ze wzruszenia można otrzeć. I tak patrzę na zdjęcia i wiek, jaki podałaś (przepraszam, że pozwalam sobie per "Ty") i jestem pod wrażeniem. Naprawdę. I głos swój oczywiście oddam, bo jak alElla poleca, to nie ma wyjścia. Pozdrawiam serdecznie. A na drogę uszczknę kawałek torcika. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu alElla pięknie nas zareklamowała, też jestem wzruszona :o) cieszę się, bo dzięki tej reklamie trafiłam do Ciebie i nawet się u Ciebie zagnieździłam. Oczywiście mów mi na ty, w żadnym wypadku nie jestem szacowną osobą do której trzeba per pani. Jeszcze czas jakiś mój wiek od 5 się zaczyna a to dla kobiety mały pikuś hi,hi ;o)
      motylem byłam ale przytyłam, włosy mam siwe a w sercu wiosna ... do takiego portretu "pani" w żadnym wypadku nie pasuje ;o)

      Usuń
    2. Wzruszenia i uciechę zachowajcie na liczenie złotych kuleczek, o! :)))
      Anzai też reklamuje kurę z malinami. :)

      Usuń
  20. Jest już tort!
    Poczęstuję się kawałeczkiem by nie zrobić przykrości Jubilatce.
    Pozostawiam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo - a u Ciebie awatar się pojawił Pozdrawiamy Lusiu

      Usuń
  21. DZISIAJ ZADZWONIŁ PRZYJACIEL ZE STUDIÓW JEDYNY PRZYJACIEL ZE STUDIÓW. RESZTA ODESZŁA.
    JEŚLI MASZ MIESZKANIE - POWIEDZIAŁ.
    EMERYTURĘ DO PRZEŻYCIA,
    KILKA GROSZY NA KONCIE
    I TYCH KTÓRYCH KOCHASZ, Z WZAIEMNOŚCIĄ,
    JESTEŚ SZCZĘŚCIARZEM.
    INNI TEGO NIE MAJĄ
    A. T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie AT - trzeba docenić , cieszyć się i nieustannie dziękować za to co mamy ... nie patrzeć wstecz, nie jęczeć, że mało bo to wcale nie mało , to przecież zwykłe szczęście , dar . Największy dar, który możemy ofiarować to czas., Jeśli jest ktoś, kto nam czas ofiarowuje to jesteśmy szczęściarzami

      Usuń
  22. MAMUSI DANUSI -wszystkiego o czym marzy -niech się spełni i kolejnych 40-ek ,że ho,ho ...tak jak teraz w otoczeniu kochających i najbliższych sercu osób -serdecznie życzy -Eliza F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo ... różnych rzeczy Danusi może w życiu zabraknąć ale naszej miłości nigdy

      Usuń
  23. I ode mnie 150 lat w zdrowiu wśród najbliższych i kochających, wśród rodziny.
    Spóźnione, ale szczere życzenia składam:)
    Ewa R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z serca Ewciu ... w oktawie życzenia nie są spóźnione :o)
      zresztą - nigdy nie są , zawsze przynoszą radość !

      Usuń
  24. WSZYSTKIEGO DOBREGO ,ZDROWIA POMYSLNOSCI szczere życzenia ,piękne fotki,urodzinowy tort wspanialy i smaczny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też serdecznie pozdrawiamy i dziękujemy ! Danusia po operacji oka jeszcze tak drobnego tekstu nie czyta więc ja na głos czytam Jej te wszystkie serdeczności :o)

      Usuń
  25. Popłakałam się ze wzruszenia. Wszystkiego dobrego! Ucałuj mamę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UCAŁOWAŁAM !!!
      od Ciebie, od siebie ... i dołożyłam od wszystkich tu komentujących
      :o)

      Usuń
  26. dołączam się do życzeń! a to, że życie jest piękne widać w oczach:) to nie to co mamy na zewnątrz, to nie pieniądze, a doświadczenia życiowe o tym decydują:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. 100 lat w zdrowiu i radości Mamusi Danusi życzę! Później będę dalej życzyć.:)
    Piękna Dama, ta Wasza Mamusia. A Jej uśmiech urzekający.
    Pozdrawiam serdecznie Drogą Jubilatkę i wszystkie Jej Dzieci i Dzieciaczki! Halszka

    OdpowiedzUsuń