sobota, 9 stycznia 2016

ŚWIATEŁKO DO NIEBA

niech leci ... niech świeci
do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej




Niech świeci własnym światłem i światłem odbitym, niech ogrzewa serca, topi lód obojętności. Niech oświeca, wychowuje, kształtuje w młodych poczucie, że obok jest drugi człowiek ... że trzeba go zauważyć, trzeba się z nim podzielić, trzeba mu pomóc, trzeba coś dla niego zrobić.

To wspaniała akcja, daje ogromnie korzyści
i te wymierne, i te niewymierne.

"Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, mnieście uczynili"  Słowa jasne proste i czytelne. Przynajmniej dla mnie. Cokolwiek znaczy dla mnie COKOLWIEK, nie cokolwiek pod warunkiem, że w odpowiednim miejscu czasie i z odpowiednimi osobami, a już broń Boże z Jurkiem Owsiakiem. Cokolwiek i już !

Orkiestra robi fantastyczną rzecz - pokazuje młodym, jak dobrze można się poczuć, gdy zrobi się coś dobrego dla innych. Jeżeli ktoś raz to poczuje, zostanie mu na całe życie. Zapamięta to ! Żadne nauki, pouczania, czy opowiadania nie dadzą tego, co da osobiste przeżycie. "Nie ma w umyśle czego nie było było w zmyśle" mawiał filozof. W tym przypadku jego powiedzenie nabiera szczególnego sensu. To, co będzie się działo na naszych ulicach, to będzie wspaniała lekcja. Godzina wychowawcza - jak dawać nie oczekując w zamian zapłaty.


Jest wiele organizacji, które pomagają, choćby Caritas. Każdy może znaleźć w nich dla siebie miejsce, w jednej bądź w kilku, czy choćby jak ja, w dwóch bo wspieram i CARITAS, i WOŚP. Chwała Jurkowi za to, że pozwoli dawanie przeżyć osobom, które do tych innych organizacji nigdy by nie trafiły. To rodzice powinni uczyć młodych, ale jest jak jest, czasem nie potrafią, czasem nie zwracają na to uwagi. Tak często powtarza się dzieciom - jesteś tego wart, tutaj słyszą - inny jest tego wart. I niech słyszą, do końca świata i o jeden dzień dłużej !!!

Dlatego niech wszelkie organizacje, które mogą i chcą czynić dobro, czynią je. A my nie próbujmy ich sobie przeciwstawiać ! To bez sensu.
Nie niszczmy jednego dobra w imię drugiego.

Wspierasz CARITAS - nie mów WOŚP jest zła i interesowna.
Wspierasz WOŚP - nie wieszaj psów na CARITASIE.

*

A dla światełkowiczów moje światełka. Tegoroczne. Niech cieszą oczy widokiem wesołej zimy. Zimy, której tak jakoś ciągle nam brakuje. Tylko w górach bywa łaskawa i przystaje na dłuższą chwilę.



.

.

.
 

.



.
Wracając jeszcze do tego, co będzie się działo na naszych ulicach, co będzie się działo na naszych oczach i w naszych sercach - bez ludzi współczujących, współodczuwających, ludzi, którzy nie kalkulują, nie ważą argumentów, nie przeliczają, świat byłby zimny, zły i ponury, więc:




cieszmy się że dobro wychodzi na ulice i krzyczy jestem !
cieszmy się, że wychodzi też wtedy, gdy go nie widzimy.
Dobro, to dobro. Jest jednego sortu.


*

                        z przyjemnością polecam Malina M *                          

strona liiil  

115 komentarzy:

  1. Dobro, to dobro, każde jest potrzebne. Niech topi w sercach lód obojętności. Do końca świata i jeszcze dzień dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lód raz stopiony we łzach spłynie i w radość się zamieni ... i po lodzie .. i po chłodzie serca :-)

      Usuń
  2. "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił."
    - Edmund Burke
    Toteż masz rację, Haniu, róbmy dobrze!
    ściskam i niezmiennie zapraszam (chyba, że mnie już nie lubisz?!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to nie lubię Klaterku ?! jak to nie lubię ?
      baaardzo lubię !!!

      Usuń
  3. Kiedyś , gdy Jurek Owsiak wołał "róbta co chceta", byłem jako wychowawca młodzieży jemu przeciwny. Dziś, choć to zawołanie przylgnęło do niego już na stałe i dla wielu ( tych z pierwszego sortu) jest nadal symbolem wezwania do rozpusty i swawoli, to sam Owsiak zmienił się i zapewne zmienił swój stosunek do pierwotnych haseł. To, co robi, jest wspaniałe - tak jak działalność Caritasu (ciagła,bez specjalnego nagłaśniania), akcja "Świąteczna paczka", "Pomóż dzieciom przetrwać zimę", czy jeszcze mniejsze, lokalne albo telewizyjne działania wyzwalające dobro. I tu masz rację Haniu, że nie wolno przeciwstawiać jednej akcji drugiej, nie wolno licytować. Jutro dam na WOŚP większy datek niż zwykle , bo wiem, że pieniądze wrócą do mnie w zwielokrotnionej postaci, gdy będę korzystał z którejś aparatury medycznej w szpitalu. Pozdrawiam Haniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na fejsie jest bardzo prosta aplikacja, wczoraj skorzystałam a dzisiaj do puszki wrzucę i p0apierowe serduszko na monitorze sobie przykleję ... dobre serduszko to niech mnie dobrem natchnie :-)

      Usuń
  4. Aniu Pięknie napisałaś. Kiedy byłam w Polsce zawsze szliśmy na miasto ,by cieszyć się tym dniem i wrzucić pieniążki ,by solidaryzować się w tym dniu ze wszystkimi ,którzy popierają Pana OWSIAKA. Niedawno na fb.przeczytałam wpis ,nie pamiętam czyj był ,ale z pewnością człowieka pisu..I deklaracje do wypełnienia ..A w niej:"W razie wypadku,operacji,choroby..itd..Nie godzić się na korzystanie z łóżek szpitalnych ,sprzętu ,który był zakupiony przez Pana OWSIAKA i złożyć podpis że nie wyraża się zgody ". No krew mnie zalewa ,kiedy czytam takie coś. Ciekawa jestem jak tacy CWANIACY PISOWSCY wymyślają takie brednie ,w razie choroby, przypadku hospitalizacji jeden z drugim będzie dyskutował ,że na tym łóżku się nie położy,bo to od OWSIAKA? A jak dziecko ,czy matka takiego pisowiaka zachoruje?....MOŻE LEPIEJ ŻEBY ŁÓŻKA Z DOMU SOBIE BRALI. Kiedy trzeba podać leki zakupione przez p.OWSIAKA ...też pogardzą... No to niech gardzą i ja na miejscu tych cwaniaków ,oznaczyłabym wielką literą "PIS"I kładłabym na stare łóżka i wszelakie dobrodziejstwa aparatury podłączałabym stare zużyte, zakupione przez placówki szpitala. Może wtedy doceni, taki jeden z drugim cel takiej zbiórki.Nie każdy potrafi rozpędzić takie koło DOBROCI .Ludzie w całej Polsce w tym dniu nie powinni być poróżnieni ,kto ma władzę a kto nie..Bo tyle ile zbierają w jednym dniu pieniążków,rząd czy inne instytucje nie dadzą .Zawsze tłumaczą się brakiem funduszy..Dlatego cieszyć się trzeba i wspomóc.Za nas w Łodzi, mój syn wrzuci do skarbonki.Nas to nie dotyczy ,ale syn mieszka w Polsce i zawsze może coś się wydarzyć.Miło jest jak pomagamy.fajne zdjęcia,nocą wyglądają góry przepięknie:)A Twoja fotka ,wiadoma rzecz...KLASA.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuśka - jak czytam w necie wypowiedzi znanych ludzi i znanych dziennikarzy to włos mi "powstaje" Tyle ninawiści, tyle złości. Na siłę tłumaczą narty Prezydenta, że nie chciał, że musiał, że Owsiak latał "z pęcherzem" po pałacu i i w końcu wyłudził ... ech durni, co zyskał prezydent to teraz po wielokroć przez nich traci. Dziwnych ma tych "tłumaczy". Ale dziwić to ja się mogę ja i mnie podobni, elektorat pisu musi zrozumieć, więc "tłumacze" dwoją się i troją, tłumacząc ten haniebny czyn.

      Usuń
    2. Haniu, zazwyczaj jestem oszczędna w słowach, ale taka sobkowska postawa dobija mnie psychicznie i jak "takie coś" śmie dorywać się do władzy?
      Może jednak powinni z niej zrezygnować, sobki jedne!? Niech sobie siedzą w domku i nie plują jadem w koło. Życzę autorom takich wypowiedzi na czekanie w szpitalu na łóżko "nieowsiakowe"... i żeby się nie doczekali. Podłoga nie zawsze musi służyć do stawiania stóp...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Witaj Haniu - Uważam podobnie, Dróg do czynienia dobra jest wiele. Jedną z nich jest WOSP. Ja tam jestem zachwycony tą ideą, Bo własnie ona kształtuje potrzebę dzielenia się sobą dzielenia się tym co mamy, choćby to miała być złotówka czy 2 złote to jest to odruch serca, chęć włożenia do jednego koszyka , ogólnopolska akcja. Tego dnia Wszyscy jesteśmy darczyńcami, pomagamy sobie nawzajem. W czasach wojny ludzie zbieraki pieniążki na zakup czołgu, potem cegiełki na ratowanie różnych obiektów m nawet stoczni... Ale zawsze chodziło o pomoc, by jednoczyć się w pomocy. To właśnie robi WOŚP, Robią to inne organizacje, Caritas, Świąteczna Paczka i wiele innych. Orkiestra uczy też tego że każda złotóweczka jest ważna bo jeśli je dodamy do siebie to powstaje już suma za którą coś już się kupi. Dlatego Nie powinno wieszać się psów na którejkolwiek organizacji czyniącej dobro, Oby tego dobra było jak najwięcej.
    Każda z nich ma swoją drogę docierania do ludzi, jak i cel przeznaczenia, zatem powinny one współdziałać w dzieleniu się dobrem a nie zwalczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to akcja w której moglibyśmy poczuć się razem i radośnie bo przecież dawać to radość. Szkoda, że nie da rady razem ale trzeba przejść do porządku, cieszyć się i nie pozwolić zatruć sobie duszy. nie wpuścić trującego ziarna ... ci co sieją - zbiorą, co zasiali. Ja lubię takie akcje i SZLACHETNĄ PACZKĘ,I AKCJE CARITASU I NAWET TAKIE MAŁE ROBÓTKI JAK TA NASZA ... ZAWSZE DOBRZE ODNALEŹĆ Z DRUGIM DOBRĄ NIĆ POROZUMIENIA ...

      Usuń
  6. Dobro jest nam potrzebne , jak powietrze. Chłońmy je i pomagajmy! Niechaj się mnoży! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hańbą jest to, że od lat państwo, pobierające od każdego niemały haracz zdrowotny, nie jest w stanie zapewnić wyposażenia szpitali na poziomie odpowiadającym europejskim aspiracjom. Moim zdaniem to bardzo poważny zarzut wobec kolejnych rządzących. A od WOŚP ręce precz, bo ma imponujące osiągnięcia i tak jak nikt inny potrafi wzbudzić entuzjazm i ofiarność ludzką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Wulpianie - RĘCE PRECZ ...
      a ci co łapy wyciągnęli srodze się zawiodą. w tym roku szkoda, że mniej wojska, że może w TV mniej trochę, ale za to w internecie śledzę cały dzień. Wczoraj, jak "wrzucałam do internetowej puszki" na liczniku widać było niewiele ponad 34 000, teraz już ponad 8 000 000 - brawo !!! Licznik śmiga, dłonie się otwierają. PIĘKNIE

      Usuń
  8. Popieram od zawsze. A ci mali, bezduszni ludzie, którzy wydobywają z siebie jakieś jęki nienawiści.....no cóż, jak przyjdzie trwoga to zawołają: pomóżcie !!!
    Taki świat...:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A NIECH JĘCZĄ, JAK MUSZĄ, NIECH ZGRZYTAJĄ ZĘBAMI, JAK MUSZĄ ... niech tylko oszczerstw nie rzucają i piasku w trybt innym nie sypią.
      -------------
      Jaka podła była groźba posła pisu Sławomira Pięty, który stwierdził na Twitterze - *jeżeli funkcjonariusz publiczny zaangażuje się w hecę WOŚP, niech nazajutrz składa raport o zwolnienie ze służby* Jestem na Twitterze, nie mogłam uwierzyć w to, co zobaczyłam. Nawet się tej podłości komentować nie chce. Ma władzę poseł to jej sobie używa, ot, co.

      Usuń
  9. JESTEM PEŁEN ENTUZJAZMU
    DLA ENTUZJAZMU SZANOWNEGO PANA
    VULPIANA NAD VULPIANAMI.
    A.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO TO JEST NAS WIĘCEJ ... JEDNYM SŁOWEM WESPÓŁ W ZESPÓŁ ...
      albo - kupą Waszmościowie !!! w tym przypadku to ja, białogłowa, do waszmościów z ukontentowaniem zaliczyć się mogę :-)

      Usuń
  10. ZAWSZE POMAGAM. TO CO ROBI OWSIAK I CARITAS TO FANTASTYCZNA SPRAWA.
    DZISIAJ MUSIAŁAM SZUKAĆ WOLONTARIUSZY BO PRZED MOJĄ PARAFIĄ JUŻ KTÓRYŚ ROK MAJĄ ZAKAZ ZBIÓRKI. BARDZO MI SIĘ TO NIE PODOBA.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Lusiu pod tym względem w porządku, wolontariusze naszymi pod kościołami zbierają a ludzie wrzucają, aż miło :-)

      Usuń
    2. Lusiu, skąd ten zakaz? Czy to wymysł księży? Bo jeśli tak, to trudno uwierzyć. A jest w przykazaniach, "Kochaj bliźniego swego jak siebie samego". To co znaczy takie zachowanie?

      Usuń
    3. Ewcia z tego widać ,że księża tez się upolityczniają .Przecież kościół wyjątkowo powinien pomagać i jeszcze nagłośnić ,by pamiętać o tym dniu i połączyć siły..Ale z tego co słyszymy ,nie zawsze ksiądz ma dobre serce, nie mówię już o jego miłości do bliźniego .Ksiądz powinien dać przykład.jeszcze dojdzie do tego ,że kościoły będą prywatyzować::)I każdy ksiądz będzie sobie w swoim ogródeczku kwiatki sadził,przesadzał i podlewał..A może tu chodzi o danie na tace..Bo jak dadzą pod kościołem na Owsiaka ,to księdzu nie dadzą::))))ale numer!...

      Usuń
    4. NIE MAM POJĘCIA SKĄD TEN ZAKAZ. NASZ PROBOSZCZ SOBIE NIE ŻYCZY.
      JA TEŻ UWAŻAM, ŻE KOŚCIÓŁ POWINIEN POMAGAĆ TYM BARDZIEJ, ŻE U MNIE NIEMAL W KAŻDĄ NIEDZIELĘ POZA TACĄ, ZBIERANE SĄ DODATKOWE PIENIĄDZE.
      POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  11. Witaj Haniu.
    Lubię Jurka Owsiaka i jego WOŚP, ale bywa, że daję parę złotych na inne cele.
    Masz rację, że nie powinno się krytykować inne akcje pomocowe.
    Jednak nie rozumiem małych zawistników, którzy groszem nie wesprą, a jeszcze oplują. Na przyklad taki niejaki Pieta... Szkoda gadać.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  12. Od początku gram w tej orkiestrze. Popieram jak zwykle J.Owsiaka. Wie co robi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co zrobić gdy bydlaki i to ci "z prawej strony" bezczelnie i kłamliwie atakują "Wielka Orkiestrę Świątecznej Pomocy"
    Co zrobić gdy przodują w tym najbardziej"obrońcy wiary""prawdziwi katolicy" wycierający kolana we wszystkich kruchtach kraju,gorliwie a nawet najgorliwiej uczestniczący, w świetle kamer, we wszystkich obrzędach kościelnych.
    Co zrobić i co powiedzieć, przeciw pomówieniu i kłamstwu, gdy rok w rok znajdziesz bez trudu ,w zamieszczone w internecie rozliczenie finansowe WOSP gdy rok w rok przeprowadzane w niej "audyty" nie dają żadnych podstaw do zarzutów.
    Jak to jest, gdy atakuje się tego, co sie szczegółowo rozlicza, a wychwala tego którego nie imają się żadne kontrole państwowe, który lekceważy obowiązujące prawo /jako Organizacja Pożytku Społecznego/
    Porównajcie sobie sprawozdania finansowe WOSP i tej"organizacji" a zrozumiecie moje zdziwienie
    Gdzie i do kogo mogę złożyć skargę gdy to wściekłe babsko obraza moje uczucia "społeczne"Kto tym sie zajmie gdy przeczyta
    http://www.liiil.pl/1452447221,Pawlowicz-glebia-PiS-dno.htm
    Czy nam zostaje tylko śmiech ? Gorzki?
    http://cleofas8.blog.pl/files/2016/01/odda%C5%82am-si%C4%99-Jezusowi.jpg
    Jak to jest ze ci od rana do wieczora z Bogiem,Honorem ,Ojczyzna na pyskach okazują się zwyczajnymi bydlakami bo "po czynach ich poznaliśmy" a ci porządni współczujący,pomagający,prospołeczni, nazywani są "gorszym sortem"
    I na koniec pytanie Co byście zrobili zobaczywszy, iż w kościele stoi, klęczy, ktoś taki pokroju ,Piety czy Pawłowicz i im podobni?
    Podalibyście takim rękę, na znak pokoju ?By potem z obrzydzenia myc ja parę godzin? Czy wywalili takowych ze świątyni, na zbity pysk?
    Przypominam, iż Jezus tez rozprawiał się ze świątynnymi handlarzami i inną swołoczą !

    OdpowiedzUsuń
  14. http://meteopata.blog.pl/files/2016/01/iZnowu.jpg
    http://meteopata.blog.pl/files/2016/01/18.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku, rozumiem Twoje oburzenie, ale szkoda nerwów. Dowcip Pana Boga polega na tym, że tych, co najbardziej Go uwielbiają , gardząc przy tym innymi, stawia na końcu kolejki do zbawienia. Bóg ma swój system osadzania ludzkich czynów i wierzę, że Owsiak ma tam wyższe notowania niż niejeden z nas.

      Usuń
    2. Tomeczku witaj - To prawda, Faryzeusze, pierwsze rzędy zajmują w świątyni, a po za nią robią różne rzeczy. Bóg patrzy i widzi i on osądza i nie zrobi to żadna ustawa, nawet jak się będzie miało 2/3 parlamentu.....

      Usuń
    3. Witaj Damianie! Właśnie tak. W ostatecznym rozrachunku przemawiać za naszym zbawieniem będzie to, ile dobra uczyniliśmy, jak wyglądała nasza miłość względem drugiego człowieka, ogólnie pojętego jako bliźni.

      Usuń
  15. Tomasz10 stycznia 2016 21:15
    Rozumiem i w imię tego mamy dać się bezkarnie opluwać,ciągać po sadach "za obrazę ICH uczuć religijnych"znosić nasyłane wszelkie i wszelakie kontrole ścierać z twarzy plwocinie i nadstawiać drugi policzek
    Bo w ostatecznym rozrachunku będziemy zbawieni Marne pocieszenie bo "z tym czy na-pewno"
    A kiedy powiemy dosć faryzeuszowi,q-wie złodziejowi bandycie i przekreciarzowi.Kiedy powiemy dość i zakrzyczymy "NIE Z NAMI TE NUMERY bo "po czynach was poznaliśmy",bo to oni urządzają ten świat na swoja modłę Nie mnie nie tobie ale naszym dzieciom wnukom,przyszłym pokoleniom.I to ich szkoda.
    I to w ich imieniu i dla ich dobra trzeba mówić krzyczeć dość Dosc tego
    A nie siedzieć spokojnie z "przekonaniem?" Tam zostanę rozliczony BO ONI na to twoje milczenie na takie rozumowanie LICZĄ.
    I tu jest pies pogrzebany !Ja nie mam zamiaru milczeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku - no Tomek to chyba jedna z ostatnich osób , bo by się tylko przyglądała ... Tomek akurat jest człowiekiem czynu. Kiedyś Tomcio siedział w Uhercach, swoje odsiedział. Teraz działa i to jak !!! My się nie znamy tu z nazwisk ale na fejsie działamy bez zasłon. Nie wiem, może i z Tobą gdzieś się spotykam, nie wiedząc, że to Ty? Z Tomkiem bez przerwy działamy. Bez zasłony pod własnymi kontami i nazwiskami, ze świadomością własnej odpowiedzialności.

      Usuń
  16. Miałem ostatnio trudny okres. Przed dwoma dniami zmarł w Katowicach na nowotwór mój dalszy, czterdziestokilkuletni krewny. Umierał ciężko, bo odmówiono mu środków znieczulających.

    Również dwa dni temu zadzwoniła do mnie moja australijska krewna z informacją, że jest po operacji nowotworu mózgu. Operacja nie całkiem się udała, jest częściowo niesprawna, lekarze dają jej 2-3 lata życia. Jest w dalszym ciągu leczona i dostała asystenta socjalnego, który jeździ z nią do sklepu, aby mogła samodzielnie zrobić zakupy.

    Ale w Australii nie działa Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Nie musi, bo Państwo nie jest rozkradane. Dopóki my nie zrobimy porządku z naszym Państwem, nie unieszkodliwimy targowicy, nie damy się terroryzować zza granicy, dopóty będziemy musieli szukać nadziei w akcji pana Owsiaka.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieśku, Oczywiście możesz i tak, jak uważasz, w myśl starotestamentowej i koranicznej zasady "oko za oko - ząb za ząb", walić w szczenę. Jeśli tylko czujesz się na tyle silny i bezpieczny, jeśli chodzi o konsekwencje. Tylko, czym wtedy będziesz różnił się od swych przeciwników i co to zmieni? Jeżeli ktoś postępuje podle, czy ja mam w odwecie również podle postąpić? W takim razie, w czym będę lepszy od niego? Oczywiście, mogę pokazać, że jestem silniejszy, (jeśli rzeczywiście jestem), ale spirala nienawiści będzie się nakręcać i kiedyś on okaże się silniejszy ode mnie. To dlatego tak długo trwa konflikt miedzy Izraelem a Arabami i końca temu nie widać. Ale ja nie o nadstawianiu drugiego policzka pisałem, tylko o tym, że pyszni, zarozumiali, uważający się za świętych za życia, ale nienawidzący Owsiaka i jego działalności, z pewnością ( o ile nie zmienia swego postępowania) srodze się rozczarują w obliczu sądu, jaki ich czeka w ostateczności. Boska sprawiedliwość bowiem zaskakuje nas, którzyśmy ustanowili swoje ziemskie prawa. Nikt też nie mówi o konieczności rezygnacji z obrony, czy tez zapobiegania złu. Chodzi jednak o środki. Nie tu jednak miejsce na szerszą dyskusje na tematy eschatologiczne.
    Panie Adamie , mimo woli przyznaje pan, że w Polsce Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest potrzebna. Tak, gdyby państwo było bogate, zapewniłoby sprzęt w szpitalach. Tylko przeszkoda nie jest - jak pan mówi - rozkradanie, a raczej niewłaściwe przepisy dotyczące rozdziału środków na służbę zdrowia, czy tez utrzymywanie NFOZ zamiast powrotu do kas chorych. To tez temat długi i obszerny, którego nie załatwimy tu na blogu. Ale, jako obrońca obecnej ekipy rządzącej , może pan , będąc tam w Warszawie, odnowić znajomość z niektórymi politykami i co nieco im podpowiedzieć ( np. Macierewiczowi).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie, panie Tomaszu. Mnie przydatność WOŚP napawa smutkiem. Bo oznacza, że nie potrafimy naszych spraw rozwiązywać w sposób systemowy, bo godzimy się na to, że z jednej strony płacimy bezzasdnie wysokie składki na ZUS, a z drugiej finansujemy służbę zdrowia w postaci publiczej zrzutki. Do tego, ta służna zdrowia mimo społecznej ofiarności pozostaje niewydolna, o czym świadczy choćby przykład tego mojego katowickiego kuzyna.

    Moim zdaniem, jednym z celów akcji WOŚP jest odwrócenie uwagi społeczeństwa od stawiania wymagań swojemu państwu, a w tym kolejnym rządzącym ekipom. Dlatego, mimo szacunku dla osób czynnie się angażujących w zbieranie datków i dla ofiarodawców, ja WOŚP nie popieram, bo uważam, że jest to działanie w końcowym efekcie antyobywatelskie.

    Nie wiem, panie Tomaszu, czy przyczyną złego stanu służby zdrowia jest: "niewłaściwe przepisy dotyczące rozdziału środków na służbę zdrowia, czy tez utrzymywanie NFOZ zamiast powrotu do kas chorych". Nie jestem specjalistą od spraw organizacyjnych służby zdrowia. Ale myślę, że przyczyny leżą głębiej. Nasze pańśtwo pod rządami SLD i PO/ZSL stało się państwem antyobywatelskim, nastawionym na realizację interesu wąskich grup społecznych, niekoniecznie polskich. Czy można to zmienić tylko zmianą przepisów organizacyjnych? Wątpię.

    Namawia mnie Pan, abym odnowił kontakt z panem Maciarewiczem i wpłynął na zmianę polityki rządu. Ależ, Panie Tomaszu... Ja uważam, że polityka rządu idzie we właściwym kierunku i nie widzę żadnego swojego interesu, aby wpływać na jej zmianę. Nie mówiąc o tym, że mój kontakt z Antonim urwał się 52 lata temu. To raczej Pan, pomny kontaktu z Antonim sprzed 35 lat, łatwiej by mógł coś uzyskać.

    Pozdrawiam.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  19. Państwo nie jest rozkradane No jak nie jak tak
    panie a "za komuny jak kradli?" Jeszcze bardziej i potem na jednym oddechu
    Wyprzedawany jest majątek narodowy który "naród" wypracował za komuny"
    Co wiec wyprzedawali? Rozkradzione?Ukradzione?I kto "wyprzedawał" Złodzieje?
    I tak przez 25 lat wyprzedawali I nam panie dlatego jest zle
    Państwo nie jest rozkradane i przez 2 lata spec jednostka powołana do takich spraw słynne CBA jakoś nie mogła pochwalić sie sukcesem,Ba "sukcesy te "wypracowywała"poprzez fałszowanie papierów,namawianie do przestępstwa wpychanie wręcz łapówek
    A przecież "przy tej skali masowego rozkradania" złapanie złodzieja "publicznego grosza" to mały pikuś.Kamery,podsłuchy,konferencje prasowe i g..z tego wyszło.
    Co wiec nastąpiło czy łapacze byli do dupy,czy "malwersanci i rozkradający masowo" byli tacy sprytni
    No tak sędziowie byli zblatowani Szczególnie jeden którego my wiemy rodzice...a on wyssał z mlekiem matki
    No i MY robimy porządek z tym państwem przy pomocy nocnych narad,z nikim nie konsultowanych /mimo obietnic wyborczych/ ustaw i uchwał.Robimy to na chama na siłę, na duś, waląc młotkiem i łomem.Krzycząc "precz z komuną" głosem Piotrowicza,Wojciechowskiego ect ogłaszając "dobra nowinę" tfu "dobra zmianę"
    Wywalając wszystkich jak leci z urzędów,mediów i spółek.Bo rozkradali
    Wywalajcie jak leci a Bóg /pis /rozpozna swoich
    Wywalajcie wszystkich bo My robimy porządki A "cel, przecież uświęca środki"
    Państwo nie jest rozkradane twierdzi len i za cholerę nie chce mu się zajrzeć do statystyk więziennych gdzie stoi kto i za co został osadzony i jaka była ilość "przestępstw na mieniu,publicznym"
    A po co jeszcze by zachwiało to moim przeświadczeniem "państwo rozkradane"
    Ot paranoja "obłęd udzielony"
    Według Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego objawem, jest
    "uogólniona nieufność i podejrzliwość"
    Czas wiec udać się do psychiatry i to już sobie zamówić kolejkę bo jest to objaw masowy wśród zwolenników PIS,celowo wśród nich głoszony i powielany.
    Nadzieja ?U Owsiaka ?Ten to dopiero kradnie !!No jak nie jak tak

    OdpowiedzUsuń
  20. No to porozmawiamy o tych sprawach panie Adamie za kilka miesięcy, gdy ten rząd "podniesie Polske z ruiny", uzdrowi wszystko, w tym służbę zdrowia, zapewni dostatek, zacznie promieniować wszelkim dobrem

    OdpowiedzUsuń
  21. "Państwo nie jest rozkradane" No tak to dotyczy nie nas, ale Australii Na pewno gdybyśmy tam byli w większej masie pewno i by było "rozkradzione"

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno temu Jan Drda napisał o igraszkach z diabłem...
    https://youtu.be/4goGVrF-sFU

    OdpowiedzUsuń
  23. Tomasz11 stycznia 2016 18:01
    Za kilka miesięcy ? To chcesz dać małpie brzytwę?
    Poczytaj to sobie i poszukaj analogii.A jest ich wiele bardzo wiele
    http://www.liiil.pl/1452521045,Waldemar-Sadowski-Czy-demokracja-jest-zdolna-do%A0ob.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku, wolałbym krócej, ale jestem realistą... wrzód tez wpierw musi dojrzeć do pęknięcia lub cięcia.

      Usuń
  24. HANIU,
    WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY, KOLEJNY JUŻ RAZ ODNIOSŁA SUKCES!!!
    NA PRZEKÓR POLITYKOM!!!!
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ŚWIETNĄ" MAMY TERAZ TELEWIZJĘ.
      W PROGRAMIE I W WIADOMOŚCIACH, NIE BYŁO ANI JEDNEGO SŁOWA O ORKIESTRZE.
      POZDRAWIAM:)

      Usuń
  25. Tomasz11 stycznia 2016 18:01
    Kolejna "dobra zmiana|
    Ziobro ogranicza dostęp do prasy: Sądy mogą kupować tylko wybrane gazety Pod koniec roku do dyrektorów wszystkich sądów apelacyjnych w Polsce zatwierdzony katalog tytułów prasowych, które mogą teraz kupować
    23 grudnia został unieważniony przetarg na dostawę prasy do sądów. Powodem unieważnienia przetargu dla sądów w 11 apelacjach było to, że "cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia".
    W związku z tym wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki wysłał do dyrektorów wszystkich sądów w Polsce pismo, w którym wyraził zgodę na samodzielny zakup prasy. W zamkniętym katalogu znalazło się 146 tytułów. 140 pozycji to specjalistyczna prasa prawnicza. Oprócz tego sądy mogą kupować jeszcze "Nasz Dziennik", "Rzeczpospolitą", "Dziennik Gazetę Prawną", dziennik regionalny oraz "W sieci" oraz "Do rzeczy". Z zestawienia wypadła m.in. "Gazeta Wyborcza", "Newssweek" i "Polityka".
    A Jaki "tłumaczy"
    "od zawsze był katalog zamknięty. Nic się nie zmienia. Zawsze ktoś miał przywilej. Tylko my dbamy aby uprzywilejowani się zmieniali."Prosto jasno "i po chłopsku"
    Dobra zmiana !! No jak nie jak tak ?
    Acha
    Jeśli chcesz zajrzyj do całostronicowych reklam gdzie,i do jakich"tytułów prasowych" one zostały przeniesione i dlaczego zniknęły z Newssweka?
    Jakiego
    "Zawsze ktoś miał przywilej. Tylko my dbamy aby uprzywilejowani się zmieniali" nowi władcy zarządów skwapliwie realizują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku, to było do przewidzenia jeszcze podczas kampanii wyborczej PIS-u. Teraz wydawcą wszystkich tych czasopism zapewne będzie Fundacja Lux Veritatis, bowiem wszystkie te chore pomysły maja wspólne źródło

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. to nie był Wiesiek, tylko stały troll- tchórz z pisu ... że też żałosnemu biedaczynie się się jeszcze nie znudziło ..
      brrr - jak ja nie lubię tchórzy bez twarzy i honoru

      Usuń
  26. Pan Wiesław napisał: "Państwo nie jest rozkradane twierdzi len i za cholerę nie chce mu się zajrzeć do statystyk więziennych gdzie stoi kto i za co został osadzony i jaka była ilość "przestępstw na mieniu,publicznym""

    Panie Wiesławie, niezupełnie na temat, ale zajrzałem do statystyk wieziennych, a dokładnie rzecz biorąc do wyników ostatnich wyborów parlamentarnych. Dla losowo wybranych zamkniętych obwodów wyborczych: Areszt w Grójcu - PiS - 13 głosów, PO - 49 głosów, Zakład Karny w Żytkowicach - PiS - 7 głosów, PO - 95 głosów, Areszt śledczy w Radomiu - PiS - 32 głosy, PO - 164 głosy, Oddział Zewnętrzny Aersztu Śledczego w Radomiu - PiS - 4 głosy, PO - 15 głosów. Jest potrzeba dalej wyliczać? Już wie Pan, kto z jaką opcją polityczną sympatyzuje? Pan zdaje się sympatyzuje z PO?

    Nie, panie Tomaszu, nie porozmawiamy na ten temat za kilka miesięcy, bo w ciągu kilku miesięcy Polski podnieść się nie da. Porozmawiamy na ten temat za 4 lata, przy urnach wyborczych. Oczywiście, jeśli w ciągu tego czasu nasza rodzima targowica przy pomocy zewnętrznych sił nie obali demokratycznie wybranego rządu i da mu przeprowadzić dobre zmiany.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pan Wiesław napisał: "Kolejna "dobra zmiana|
    Ziobro ogranicza dostęp do prasy: Sądy mogą kupować tylko wybrane gazety"

    Nie, panie Wiesławie. Nikt nikomu niczego nie ogranicza. Nikt nikogo nie legitymuje przy kiosku z gazetami. Państwo sędziostwo mają do gazet pełny dostęp. Ale za swoje (niemałe) pieniądze. Pan minister Żiobro nie chce tylko płacić im społecznymi pieniędzmi za dostęp do nieprzyjaznej prasy. A pan, ze swojej emerytury chciałby płacić za coś, co pana szkaluje?

    adam

    OdpowiedzUsuń
  28. Panie Adamie , dałem parę miesięcy temu rządowi jako realista, ale wolałbym , aby to trwało jeszcze krócej. Odnośnie nazywania dzisiejszej demokratycznej opozycji(też mam zaszczyt do niej się zaliczać) targowicą, to śmiem przypuszczać, że z historią był pan na bakier w szkole, albo już uległ pan zaraźliwej chorobie zwanej pisorypą, której symptomy kiedyś opiszę, ale jeden z nich objawia się zaburzeniami pamięci połączonymi z mimowolnym tokowaniem, czyli powtarzaniem narzuconych przez propagandystów pisowskich określeń i całych fraz (pisałem o tym w swoim blogu). Powinien pan wiedzieć , ze to określenie jest nieadekwatne do obecnej sytuacji. Targowica bowiem opierała się na sprzeciwie wobec wprowadzaniu demokratycznej Konstytucji, nasza opozycja natomiast broni demokracji i swobód obywatelskich. Targowica sprowadziła obce wojska ,natomiast opozycja antypisowska, w której mam przyjemność brać czynny udział, demonstruje swoje niezadowolenie w sposób pokojowy, czasem humorystyczny. Demonstracje dotychczasowe KOD przebiegają w sposób pokojowy, bez plakatów i transparentów z wyrysowanymi szubienicami(najwyżej przedstawiają poczciwe kaczątka i kotka), nie ma na nich kiboli, zadymiarzy, księdza odprawiającego egzorcyzmy ( a przydałby się !!!! by pomaszerował pod dom Kaczyńskiego). Tak wiec, panie Adamie , tamte wydarzenia z ostatnich lat, organizowane przez PiS i narodowców , szczególnie podczas "miesięcznic" i Święta Niepodległości, miały charakter rokoszy, albo zwyczajnego awanturnictwa. Oczywiście wierzę, ze pan ani w jednych, ani w drugich czynnie nie uczestniczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być : "(...)na sprzeciwie wobec wprowadzania..."

      Usuń
    2. Rzeczywiście, panie Tomaszu, z historią zawsze byłem na bakier, choć zdawałem historię na maturze i uzyskałem wynik bardzo dobry, ale za specjalistę się nie uważam. W moich czasach szkolnych maturalny egzamin ustny zdawało się jednego dnia ze wszystkich przedmiotów, ja zdawałem z sześciu. Do tego egzaminu uczyłem się przez tydzień, sześć dni historii, siódmego dnia reszty. Na moją ulubioną fizykę zostało mi pół godziny. Mimo braków w wiedzy historycznej wiem, że ten ruch, który Pan nazywa demokratyczną opozycją, demokratyczną opozycją nie jest, gdyż jego celem jest obrona partykularnych interesów niektórych, nielicznych grup społecznych. Podobnie było w roku 1792, gdy Konstytucja 3 Maja swoimi reformami zagroziła pozycji magnaterii. Również podobnie, jak w 1792 roku, zagrożone uszczerbkiem w swojej pozycji grupy zwróciły się o pomoc do obcych, pozapolskich sił, zmienił się jedynie kierunek, wówczas to był Petersburg, obecnie Bruksela i Berlin. Dlatego określenie "targowica", choć nieco przesadzone, bo do interwencji wojskowej jeszcze nie doszło, jest jak najbardziej adekwatne do sytuacji.

      Chciałbym także zaoponować względem Pańskich podejrzeń, że zajmuję się: "powtarzaniem narzuconych przez propagandystów pisowskich określeń i całych fraz". Ja sam do takiej konkluzji doszedłem. Być może powinienem zatem zostać takim pisowskim propagandystą...

      Panie Tomaszu, w trosce o nasze poprawne układy nie będę zajmował się Pańską rolą w tych antypaństwowych zamieszkach organizowanych przez rozmaite KOD'y, czy przegrane partie.

      Pozdrawiam szczerze.

      adam

      Usuń
    3. No zesz w mordę jeża !
      Facet jesteś slępy czy głuchy,Nazywać "obrońcami partykularnych interesów" ludzi którzy przyszli protestować z własnej nieprzymuszonej woli,Ludzi którzy zechcieli przyjechać za własne ludzi którzy dają odpór i to na blogu którego właścicielka w tym ruchu/ KOD /uczestniczy i sympatyzuje to albo głupota albo ssynstwo albo jedno i drugie.
      Tych ludzi nikt nie zwozi autobusami,tym ludziom nie zapewnia się bonów wyżywieniowych do restauracji,Tym ludziom się nie płaci Ze są zwożeni co nie da się ukryć widać po rzędach autobusów stojących na warszawskich ulicach Oni są za? Czy dla chleba
      To nie sa antypaństwowe zamieszki matole To sprzeciw ludzi przeciw temu co się dzieje Przeciw łamaniu demokracji Przeciw wyciąganiu z zamrażarek dawnych PZPR owskich funkcjonariuszy i używaniu ich w niegodnych celach
      Przeciw całemu temu zładu hipokryzji zakłamaniu i oszustw.
      By prezydent nie był marionetka a Szydło wreszcie premierem
      By słowo było słowem a nie oszustwem wyborczym Bedzie Gowin jest Macierewicz lub ułaskawianiu kryminalisty
      Jesli to jest dobra zmiana "to niech cie pokręci"
      To ze we łbie"gościu" nie masz "za bardzo" to widać słychać i czuć a z moralności to ci chyba została Jedynie"moralność Kalego"

      Usuń
    4. Wieśku - jasne, że uczestniczę i to od drugiego albo trzeciego dnia od założenia. Kilkaset osób było jak tam trafiłam a teraz !!! na moich oczach się organizowaliśmy. Wspaniali ludzie tam się spotykają.
      Hmmm - jest już nawet fałszywy KOD ... pisowcy zorganizowali, trochę ludzi zmylili ale potem ludzie się dowiedzieli to teraz biedakom przybywa dziwne towarzystwo, profile bez nazwisk, bez fotografii, dopiero zakładane, albo cudzoziemcy, jacyś Japończycy czy Arabowie ... znaczy bardzo pisowi KOD ością w gardle stoi ... ale tchórze w kominiarkach, jak ten mój troll. Nazwiskiem działalności nie firmują.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  29. Uwielbiam czytac Tomku Twoje komentarze.. ;) Serdecznie Pozdrawiam MĄDREGO WSPANIAŁEGO TOMKA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danuśka. Pisząc, wiem , że na pewno będziesz czytała :-))

      Usuń
    2. ja też, ja też, ja też ...

      Usuń
    3. Nawet o północy przeczytam,pewnie spisz::)) ☺♥♥♥Miłych snów:)

      Usuń
    4. nie , po północy jeszcze pracuję, albo czytam powieść

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wyszło szydło... taka wychodzi z pana "inteligencja" Panie Adamie.
      Kultura spod budki z piwem.
      Anna

      Usuń
    2. Czy zechce Pani, pani Aniu, uzasadnić tę ocenę?

      adam

      Usuń
    3. Pani Anna nie zechciała. A może bała się śmieszności?

      adam

      Usuń
  32. o MATUNIUUU - nie było mnie czas jakiś na blogu a tu nie dość, że żałosny tchórz (stały bywalec, troll z pisu) podszywa się pod Wieśka, to jeszcze pan Adam ubliża ... usuwam te komentarze
    ----------
    PRZEPRASZAM ZA PRZYMUSOWĄ PRZERWĘ :-) SIŁA WYŻSZA.
    TERAZ TYLKO PRZECZYTAŁAM, JUTRO RANO WRACAM
    DO KOMENTOWANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Haniu, to pan Wiesław ubliżył mnie. Nie po raz pierwszy. Będę tego prymitywnego chama tępił gdzie się da. Na Pani blogu również, nie patrząc, że Pani usuwa moje komentarze.

      Usuń
    2. Panie Adamie, wpisuje tu pan obraźliwe komentarze, często w nocy. Nie potrafi pan uszanować prośby gospodyni. Ja w dzień ciężko pracuję, nie mam czasu w nocy przesiadywać na blogu i sprawdzać, kogo właśnie mi pan tu obraził. W nocy muszę spać bo od mojej pracy, zależy ludzkie życie, muszę mieć rano jasny umysł. Powiedziałam panu wyraźnie – nie życzę tu sobie obrażania ! Niestety, nie ma pan za grosz ambicji, ani godności. Nie umie się pan zachować w cudzym domu. Rządzić to pan, panie Adamie, może we własnym domu, ewentualnie na blogach, gdzie panu na to pozwolą. Tu nie. W świetle komentarza, który pan wyżej zamieścił, wracam do naszej dawnej tradycji i będę kasowała WSZYSTKIE pańskie wpisy. Trudno, powiszą może jakiś czas, bo mam ważniejsze rzeczy do roboty niż śledzenie co pan wypisał, ale jak tylko wejdę na blog, skasuję od razu.

      Usuń
    3. Pani Haniu, niech Pani nie przesadza. " W nocy muszę spać bo od mojej pracy, zależy ludzkie życie," W budownictwie stosuje się współczynniki bezpieczeństwa o wartościach kilka do kilkunastu, to nie konstrukcje lotnicze. Może się Pani spokojnie mylić w obliczeniach, w razie czego zwykły murarz skoryguje.

      adam

      Usuń
  33. Moze to podziała lepiej niż słowa.Bo w krętactwie oni prym wiodą ,licząc na nasza słabą pamięć
    znalazłem w Onecie i warto to rozpowszechnić,dopóki takie"nomen omen""adamy" nie zapukają do drzwi pod wydumanym zarzutem
    http://4.bp.blogspot.com/-jz_z2hIhbF8/VpX-J0UJILI/AAAAAAAAFxc/KBqMBuNgF8o/s320/1937178_805712446225081_7254874984397865882_n.jpg
    A moze warto ten obrazek wrzucić do Twojej kolekcji?
    Taka to ich Pisiowska "moralność Kalego"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam - samo sedno !
      skopiowałam sobie, bo trafny. Rzeczywiście - stosowaniem się do trudnych przykazań akurat pewni politycy pisu nie grzeszą. Oczywiście nie muszą się stosować, nie muszą życia rodzinnego według przykazania prowadzić. żYCIE RODZINNE POWINNO BYĆ POZA zainteresowaniem publicznym ale skoro polityk wygłasza tezy, że on i jego partia są prawdziwymi katolikami, a my nie, to polityk i partia musi się przygotować, że my, "nieprawdziwi katolicy" wypunktujemy ich prawdziwość. A ta super wychodzi ale w słowach, w czynach to niestety. Pamiętam plakat z 2005 roku a na nim wzór polskiej i katolickiej rodziny, takie przeciwstawienie naszych, byle jakich, rodzin. I co ? niewiele czasu upłynęło jak Marta z plakatu podała do sądu męża, z plakatu, o zaprzeczenie ojcostwa Ewy, też z plakatu. No nagle do tego wniosku chyba nie doszła ? pozując do plakatu wiedziała ... Zakłamanie i fałsz, jak w wypadku Jacka Kurskiego. Hipokryzja aż kapie.
      ----------------
      Niestety, dla partyjnych celów niszczą obraz polskich katolików. W głowach elektoratu ma się zapisać, że katolik=wyborca pisu. Jak mogę i gdzie mogę tłumaczę. Ale katolicy, tacy jak ja, nie przebiją się, bo zakrzykują ich zarówno ci samozwańczy "prawdziwi" jak i wojujący ateiści, którym narracja pisu w tym przypadku jest na rękę.

      Usuń
    2. Ech! Malinko droga, nie ma ratunku, trzeba przeczekać. Minie ich czas, jak mija wszystkim "obranym".
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Trzeba przeczekać, niestety w ostrzeżenia ludzie nie uwierzyli, niektórzy już zapomnieli, jak było, a młodzi nie zaznali pisowego miodu. To muszą teraz zaznać, na własnej skórze, przekonać się, jak smakuje pisowska "demokracja. Muszą poznać co to pisowskie TKM. Muszą nauczyć się nie iść na lep obiecanek-cacane. Niestety, ta ich nauka i nas sporo kosztuje.
      - Miała być dudapomoc jest dudamorgana,
      - miały być większa kwota wolna od podatków - a figę
      - miały być darmowe leki dla 75+ ... będą, niektóre,dla niektórych
      - mieli emeryci godniejsze emerytury - ciiiisza
      - mieliśmy wstać z kolan - padliśmy na buziunię

      Usuń
  34. Zauważyłem na kilku blogach zamieszczane i podpisywane moim "nickiem" fałszywki
    Widać nieźle im zalazłem za skore.
    Bałwany liczą na to iż "właściciel" bloga nie rozpozna po IP kto to pisze.
    Sadze iż to nasz "przyjaciel" adam jak zapowiada "brzydko się chwyta"
    No cóż "oni" za "samodzielne wpisy" dostają 5- 6 zł Wiec dla chleba muszą się wysilać.
    Ze wstyd, ze godność,ze honor ? Oj tam żyć przecież trzeba.
    Taki to mamy klimat, ze przez wieki cale, wśród nas rodziły się kanalie, które dla chleba współpracowały z władzą.
    Dzis nawet z trybuny sejmowej krzyczą "My Konrady Wallenrody"


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieśku - to akurat nie pan Adam,
      nie tylko IP zostawia w statystykach ślad. To kto inny, zresztą to mój "stały" troll, lubi też Waszka podrabiać a nawet pod kobiety się podszywa. Udaje język Waszka albo Twój i uderza we mnie, żebym pomyślała, że to wy mnie obrażacie.

      Ech - tchórzy nie sieją, sami wyrastają.

      Usuń
  35. Noz się w kieszeni otwiera gdy słyszę o zdrajcach ,o "skarżeniu na Polskę" a Szydło twierdzi "jest demokracja,bo pozwalamy wam protestować"
    I nic to ze w PIS pamięci powinno zostać,ze to ten "lepszy sort" wpierw się skarżył
    Andrzej Duda – w 2015 r. skarżył się Prezydentowi Niemiec, że Polska nie jest krajem sprawiedliwym. Z kolei podczas spotkania z Polakami w Londynie, zniechęcał ich do powrotu do kraju.
    Antoni Macierewicz – w 2015 r. w Chicago o polskim rządzie powiedział, że „zszedł na poziom Bieruta i Bermana” i porównał go do komunistycznych okupantów.
    Tadeusz Rydzyk – w 2011 r. w Parlamencie Europejskim w Brukseli twierdził, że w Polsce panuje obecnie totalitaryzm gorszy od komunizmu.

    Europosłowie PiS – w 2014 r. w Parlamencie Europejskim w Brukseli zorganizowali wysłuchanie publiczne dotyczące rzekomych nieprawidłowości w wyborach samorządowych, podczas którego straszyli, że demokracja w Polsce jest zagrożona. Europoseł PiS Ryszard Czarnecki twierdził, że w Polsce o wyborach mówi się językiem Putina, językiem ze stanu wojennego i że Polska przesuwa się na wschód, w kierunku Białorusi.
    Kogo Szydło chce przekonać? Przekonanych?Co na PIS głosowali czy tę większość, która wyszła demonstrować?
    Cieszy mnie jedno ,iz PIS zrobiła w bambuko,ze "wyszli" na idiotów ci co PIS owi "zawierzyli" cały ten elektorat liczący na "pincet"od dziecka wolne kwoty od podatków,czy pomoc górnikom
    Jak się czujecie teraz po 1,5 miesiąca "rządów?"Szydło/
    Frajerzy !!Zrobieni na szaro !

    OdpowiedzUsuń
  36. No a teraz pan Kurski wielki szef telewizji a jaki rozrabiaka .....np..wyszukane w sieci...
    Jako poseł na Sejm musi składać oświadczenia majątkowe. Kiepsko mu z tym idzie. W 2008 roku spóźnił się z jego złożeniem, a potem złożył dwa różne. Rok później znów się spóźnił. Kurski tłumaczył, że chciał skorzystać z usług dyżurnej poczty w Gdańsku, ale gdy tam dotarł, okazało się, że zmieniła ona adres. I co? I nic. Za każdym razem Kurskiemu udało się uniknąć kary.

    Kilka dni temu TVN24 nagrał Kurskiego, gdy spóźnił się na posiedzenie komisji parlamentarnej w Parlamencie Europejskim. Dzięki temu za pięć minut pracy zarobił 304 euro czyli ok. 1200 zł. Posła najbardziej oburzyło to, że telewizja wrzuciła go do jednego wora z posłami, którzy na komisję w ogóle nie przyszli, a pieniądze też dostali. Kurski oświadczył, że znów padł ofiarą nagonki politycznej.

    Wyczyny Jacka Kurskiegona gdańskiej Morenie sfilmował świadek.Europoseł najpierw parkował na ścieżce rowerowej, następnie jechał ścieżką, potem chodnikiem i przez przejście dla pieszych. Wszystko po to, aby dotrzeć do ulicy i włączyć się do ruchu.

    We wtorekj w Fakcie pokazaliśmy jak europoseł Jacek Kurski pruje przez Warszawę z prędkością dochodzącą do 156 kilometrów na godzinę. Nie zatrzymał się też na czerwonym świetle.

    Kurski stracił prawo jazdy za częste i znaczne przekraczanie prędkości w 2004 roku. Szybko jednak je odzyskał i znów zaczął szaleć na drogach jak pirat drogowy. Najgłośniejszy „numer”, jaki wyciął, to podczepienie się pod konwój policyjny transportujący przestępcę. Funkcjonariusze myśleli, że to próba odbicia więźnia. Wezwali posiłki, które koło Ostródy zatrzymały posła jadącego za konwojem do stolicy. – Myślałem, że jest to konwój z marszałkiem Senatu Bogdanem Borusewiczem – tłumaczył się pokrętnie Kurski.

    No...skopiowałam kilka notek na temat zacnego Kurskiego..I taki ma rządzić mediami??..a jeszcze ile ma za paznokciami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pazurami Danusiu, za pazurami! Paznokcie miewają zwykli ludzie, ciężko pracujący na utrzymanie rodziny!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. cwaniaczek, taki strasznie święty a po cichu ...

      Usuń
    3. "We wtorekj w Fakcie pokazaliśmy jak europoseł Jacek Kurski pruje przez Warszawę z prędkością dochodzącą do 156 kilometrów na godzinę." No i co z tego? Ja nieraz jechałem przez Warszawę (w której mieszkam od urodzenia) powyżej 100 km/h. 156 nie jechałem, bo nie mam samochodu, który by tyle bazpiecznie wyciągał. Ale jak sobie sp[rawię, to będę jeździł. Żaden durny urzędnik nie będzie decydował, ile mam jechać, abym jechał bezpiecznie.

      Usuń
    4. ANONIMOWY ,TO ŻYCZĘ ci TAKIEJ jazdy ,i nie bądź cwaniakiem na drodze ,,,bo albo siebie zabijesz albo kogoś innego..Takie wyczyny można robić nocą na pustej autostradzie a nie w centrum miasta...!!!!

      Usuń
    5. Danusiu, spokojnie. Co prawda jeden samochód już rozbiłem (po ponad 30 latach posiadania prawa jazdy), ale nie ze swojej winy i nikomu żadna większa krzywda się nie stała, tylko ja miałem złamane jedno żebro. Ja na drodze nie szaleję, jeżdżę ostrożnie, nawet nadmiernie ostrożnie, co nie oznacza, że przestrzegam ograniczeń prędkości. W Warszawie nikt nie jeździ ustawowych 50 km/h, ja na wąskich ulicach standardowo jeżdżę 30 - 40, na szerokich 70, a na trasach przelotowych 100-110. Gdyby przestrzegano ograniczeń, miasto by się całkiem zaklopsowało. Prędkość bezpieczna, to prędkość zbliżona do prędkości innych pojazdów (żeby nie było różnic), a nie prędkość niska. Mam prawo jazdy od 1969 roku i do tej pory jako kierowca zapłaciłem jeden mandat.

      adam

      Usuń
  37. Ewcia chcialam tak delikatnie ...wiesz ...;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ECH DANUŚKA - ikony pisowskie coraz dziwaczniejsze i coraz dziwaczniejsze wybory ...
    Wczoraj Kempa krzyk podniosła o zdradzie a przecież to oni sami latali i zdradzali na potęgę. Cóż pani posłanka pluła pod wiatr. Napluła właśnie na pisowskiego prezydenta, na Ziobrę, na Czarneckiego i jeszcze kilku "swoich".
    ---------------------
    A delikatnego to rząd mają rzecznika :-)
    no cudny, amerykański... liczko gładkie, jak u panienki rzęsy niczym firanki, wyraz twarzy anielski , niestety rzecznik albo kłamie albo głupi ... albo ma nadzieję że ich elektorat każdą głupotę kupi.
    hi, hi - standardowa procedura ??? pierwszy raz zastosowana ...

    OdpowiedzUsuń
  39. Polska współczesna targowica, czyli ci, którzy już dawna antyszambrowali w UE skarżąc się na demokratycznie wybrany parlament i rząd, odniosła sukces. Komisja Europejska rozpoczyna ocenę praworządności w Polsce. Wiceprzewodniczący Komisji Frans Timmermans poinformował, że Bruksela zdecydowała się na pierwszą fazę procedury dotyczącej ochrony państwa prawa.

    Wyrażajac smutek i niepokój z powodu wtrącania się w polskie sprawy obcych, nieprzychylnych Polsce sił, a do tego z inspiracji Polaków, nie mogę się powstrzymać, żeby nie zacytować fragmentu artykułu w Wikipedii na temat Konfederacji Targowickiej. Oto on:

    "Po opanowaniu Wilna przez powstańców, sąd kryminalny skazał na powieszenie hetmana wielkiego litewskiego Szymona Kossakowskiego. Wyrok wykonano publicznie 25 kwietnia 1794 na placu przed tamtejszym ratuszem.
    9 maja 1794 na Rynku Starego Miasta w Warszawie powieszeni zostali publicznie przywódcy konfederacji skazani na karę śmierci przez Sąd Kryminalny Księstwa Mazowieckiego: biskup inflancki Józef Kazimierz Kossakowski, hetman wielki koronny Piotr Ożarowski, marszałek Rady Nieustającej Józef Ankwicz, hetman polny litewski Józef Zabiełło.
    28 czerwca 1794 wzburzony lud warszawski dokonał samosądów na członkach konfederacji targowickiej posądzanych o zdradę. Przed Kościołem św. Anny przy Krakowskim Przedmieściu powieszeni zostali: biskup wileński Ignacy Massalski, kasztelan przemyski Antoni Czetwertyński, poseł do Turcji Karol Boscamp-Lasopolski, szambelan Stefan Grabowski, instygator królewski Mateusz Roguski, szpieg rosyjski Marceli Piętka, adwokat Michał Wulfers, instygator sądów kryminalnych Józef Majewski.
    Sąd Najwyższy Kryminalny skazał Stanisława Szczęsnego Potockiego, Franciszka Ksawerego Branickiego, Seweryna Rzewuskiego, Jerzego Wielhorskiego, Antoniego Polikarpa Złotnickiego, Adama Moszczeńskiego, Jana Zagórskiego i Jana Suchorzewskiego na karę śmierci przez powieszenie, wieczną infamię, konfiskatę majątków i utratę wszystkich urzędów. Wobec nieobecności skazanych, wyrok wykonano in effigie 29 września 1794."

    Targowiczanom ku rozwadze.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  40. To będzie nowy Hofmanek. Haneczko, wykasowałaś pana Adasia, a ja rano nie miałem czasu na odpowiedź dla niego, a teraz poza tym, że powinniśmy-jako posttargowiczanie, czyli niejacy "szmondaki" - zawisnąć na szubienicy (oczywiście, pan Adam bezpośrednio palcem na nas nie wskazał, ale dał do zrozumienia, przypominając szczegółowo gdzie, kiedy i kogo patrioci powiesili ,co na innym blogu, którego autorka okazała się bardziej łaskawa, zostało zamienione z kary śmierci na dożywocie). Ja jednak wierzę w sprawiedliwość, szczególnie tę Boską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANO WYKASOWAŁAM, ZGODNIE Z OBIETNICĄ
      TOMKU - SKORO SIĘ ODNIOSŁEŚ TO JAKOŚ SPRÓBUJĘ
      komentarz pana Adama wyjątkowo przywrócić ...
      Komentarz utonął ale, co mi zależy, niech sobie znów wisi

      Usuń
    2. nooo - udało się, wisi
      hi, hi, co ma wisieć nie utonie ...
      --------------------
      a jeśli już o szubienicę i "szmondaki" chodzi to Z BOŻĄ POMOCĄ wywiniemy się od ich stryczka , nie dadzą nam rady :-)

      WESPÓŁ W ZESPÓŁ
      SZMONDAKI DWA
      KOLEGA TOMASZ I JA

      SZEPTAŁY NAM WRÓŻKI
      NA NIC PISU POGRÓŻKI

      !

      Usuń
    3. Mnie także wróżki szeptały,
      Że wkrótce elektorat cały
      Na ujadanie odporny,
      Odwróci się od Platformy,
      Bo kto nie broi,
      PiSu się nie boi...

      Notatka z portalu wp, 15 stycznia 18:16:

      "Najnowszy sondaż CBOS: 39 proc. PiS, 22 proc. Nowoczesna, 13 proc. PO, 9 proc. Kukiz'15
      • Na PiS chce głosować 39 proc. Polaków - wynika z sondażu CBOS
      • Nowoczesną popiera 22 proc.,
      PO - 13 proc.,
      a Kukiz'15 - 9 proc.
      • Pozostałe partie nie weszłyby do Sejmu
      • PiS zanotował największy wzrost poparcia - o 4 punkty procentowe"

      adam

      Usuń
  41. Szanowni Państwo, Hanno i Tomaszu, nie rozumiem, jakim prawdem łączycie mnie z PiS'em i jego pogróżkami (?). Ja nigdy działaczem, ani nawet szarym członkiem tej partii nie byłem. Takze i ta aluzja do szmondaków jest jak kulą w płot. Kto chce niech sprawdzi na blogu pani Krystyny, że ja tego określenia wcale nie użyłem w nawiązaniu do współczesnej targowicy, ale w znacznie szerszym kontekście.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ech człeku z małym rozumkiem "widzisz źdźbło w oku bliźniego swego a belki w swoim nie dostrzegasz"
    A któż to wskazał nam kierunek A któż to był "inter pares" biegając i skarżąc się w USA i w Parlamencie UE
    I nic to ze w PIS pamięci powinno zostać,ze ten "lepszy sort" skarżył,[pierwszy
    No to sobie przypomnijmy "targowiczan"
    Antoni Macierewicz – w 2015 r. w Chicago o polskim rządzie powiedział, że „zszedł na poziom Bieruta i Bermana” i porównał go do komunistycznych okupantów.
    Tadeusz Rydzyk – w 2011 r. w Parlamencie Europejskim w Brukseli twierdził, że w Polsce panuje obecnie totalitaryzm gorszy od komunizmu.
    Europosłowie PiS – w 2014 r. w Parlamencie Europejskim w Brukseli zorganizowali wysłuchanie publiczne dotyczące rzekomych nieprawidłowości w wyborach samorządowych, podczas którego straszyli, że demokracja w Polsce jest zagrożona. Europoseł PiS Ryszard Czarnecki twierdził, że w Polsce o wyborach mówi się językiem Putina, językiem ze stanu wojennego i że Polska przesuwa się na wschód, w kierunku Białorusi.
    Andrzej Duda – w 2015 r. skarżył się Prezydentowi Niemiec, że Polska nie jest krajem sprawiedliwym. Z kolei podczas spotkania z Polakami w Londynie, zniechęcał ich do powrotu do kraju.
    I to się zapomniało już.
    Czy to tak trudno zrozumieć ze świat to już globalna wioska i telewizje całego świata zainteresowane nasza "lepsza zmiana" transmitują wszystko co u nas się dzieje.Nawet obrady sejmu czy senatu
    Czy trzeba się skarżyć czy wystarczy zobaczyć lub poszukać w internecie
    Rozumiem ,iz mentalnie przebywając w tamtych czasach trudno zrozumieć Ale starać się trzeba.I nie kłamać.Bo czytający to nie idioci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbym zbić twoje, Wiesławie, argumenty. Ale ja z byle kim nie rozmawiam. Już ci to mówiłem. Zapomniałeś? Bilobil polecam.

      adam

      Usuń
  43. Panie Adamie kochany, pan nie musi należeć do PiS-u, ale wystarczy, że jest pan porażony tą chorobą , zwaną PISORYPĄ. Objawia się ona zaślepieniem, wspólnym "tokowaniem", posługiwaniem się aluzjami, odwracaniem kota ogonem - wreszcie - nazywaniem "czarnego" "białym" a "białego" "czarnym", jak to swego czasu zaprogramował swoich wyznawców W.W.-J.K. Musze pana zmartwić,że jest to choroba nieuleczalna i nawet, gdy na chwile ktoś się podleczy, to powraca ona ze zdwojoną siłą a objawy jej są jeszcze bardziej destrukcyjne, co widać po zachowaniach Jacka Kurskiego, Zbigniewa Ziobry, Beaty Kempy i wielu innych "dzieci marnotrawnych", które wróciły na pisowskie łono. Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że przeniósł pan prądki tej choroby na zaprzyjaźniony blog - kiedyś jeden z najpiękniejszych, na którym spotykało się grono przyjaciół i gdzie panowała serdeczna, twórcza atmosfera. Kiedyś pański przyjaciel Z. G. przysiągł na tamtym blogu , że będziecie jak ta kropla drążąca skałę. Tam trafiliście na słaby opór skały i udało się wam. Tu Gospodyni jest nieugięta i prosiłbym , aby okazał pan , że jest honorowym mężczyzną i uszanował jej wolę. Odnośnie "szmondaków " czy "szmondaczków" , to po przeczytaniu jeszcze raz pańskiego komentarza potwierdzam, że kontekst był nieco inny, bez wyraźnego wskazania palcem . Niedomówienie z pańskiej strony sprawiło, że wziąłem to także do siebie, bo: brałem czynny udział w polityce (wielkiej i małej); moje poglądy są tożsame z poglądami wielu zacnych polityków, mężów stanu, których pan akuratnie nie lubi i których starał się w ten sposób obrazić. Mam nadzieję, że tu nie będę musiał panu poświęcać więcej swojego cennego czasu, a u mnie w politycznym blogu dam panu szansę na wypowiedzenie swoich poglądów. Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Tomku... "Taka głupia to ja nie jestem...", że aluzyjnie we mnie trafiasz... Postawiłeś tu tezę , z którą się nie zgadzam.
    Odpowiem na nią jutro albo w niedzielę w moim niebieskim blogu,
    jeśli Cię to interesuje, zapraszam . Pozdrawiam.
    Gospodynię - Hanię przepraszam , że w Jej blogu kieruję słowa do Tomka, ale tu pojawiła się sugestia... , więc uznałam, że tu odpowiem.
    Pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Laura podlizuje się jak zawsze do PANI GOSPODYNI..NIESTETY pani Lauro,kwiaty dawno zwiędły, ogrodnika szlag trafił..Może pani również u siebie odpowiadać ,tyle tam bywalców..z poszanowaniem PO i takie tam

      Usuń
  46. Tomasz16 stycznia 2016 00:00
    Fajna diagnoza "PISORYPA" Dodałbym, przenoszona droga kropelkowa z trybuny sejmowej"partajtagów" czy z murów Częstochowy, gdzie prezes gościł
    Tyle, ze to tłumaczy zachowanie tych osobników, jako spowodowane silą wyższa i od nich nie zależne.Jak epidemia grypy w kraju
    Ale to nie prawda "PISIZM" to cecha charakteru ludzi, którzy uznali i z kłamstwo oszustwo,ogłupianie jest na miejscu jest etyczne bo"Cel uświęca środki" ludzi którzy "Prawo Kalego"podnieśli do potęgi kanonu.
    Ludzi którzy prą do przodu na nic i nikogo się nie oglądając "bo im to się opłaca"
    Ludzi mający pełne pyski "O Bogu" "wartości" frazesów religijnych jednocześnie nawet sobie z tego sprawy nie zdając albo zdając tyle ze będą "rozgrzeszani"
    I to jest najgorszy sort ludzki, któremu trzeba patrzeć na ręce, nie pożyczać pieniędzy,nie kupować od nich samochodu i nie wchodzić w interesy i broń Boze nie dopuszczać do władzy Jakiejkolwiek !!
    Wygrali? dzięki zwyczajnemu oszustwu!
    Nigdzie z ich ust, w trakcie kampanii wyborczej, nie słyszało się ani razu o chęci sparaliżowania Trybunału Konstytucyjnego, zmianach w Służbie Cywilnej, upolitycznieniu mediów i wzmocnieniu inwigilacji internetu. Teraz w Jachrance biorą się za zminimalizowanie zagrożenia utraty władzy w kolejnych wyborach. Konstruując nowe "Prawo wyborcze"
    To czym kupił "ciemny lud" "pincet" na każde dziecko,leki po 75-tce darmowe czy przyrzekane i podpisane z Duda, tym od Solidarności, zmiany wieku emerytalnego jeszcze w 2016 r ect ect
    Wiec zanim nie zmusza nas do codziennego powitania
    HASŁO: Niech będzie pochwalony Ojciec Thaddeus i Yarosław zawsze dziewica. ODZEW: I kot Alik grający na dudzie.
    Mówmy głośno oszustom co o nich myślimy.I ze "nie z nami te numery" I nas i tych co zaczynają przecierać oczy ze zdumienia powiadając "ale nas zrobili w konia"
    I nie lekarstw tu trzeba Bo jedynym lekarstwem jest wywalenie ich na śmietnik historii i kontrola ich tam "rozwoju" by nie knuli przez następne lata.

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Tomaszu, przede wszystkim dziękuję za deklarację udostępniania mi swojego bloga. Jestem doprawdy zaszczycony, ale, jak Pan pewno zauważył, wcale nim nie gardzę. Wpisuję się pod niemal każdym felietonem. Pan stosunkowo nieczęsto edytuje nowe felietony, a nie chcę monopolizować dyskusji swoimi komentarzami. Ale, za pozwoleniem, będę korzystał.

    Panie Tomaszu, Pan, podobnie, jak kilka innych osób, pani Hania, pani Danusia, pan Wiesław, probuje, odwołując się do poczucia mojego honoru namówić mnie, abym porzucił wpisywanie się na blogu pani Hani, bo pani Hania tego nie chce. Panie Tomaszu, ja nie nachodzę pani Hani w domu, nawet do niej nie dzwonię, bo cenię sobie swoje poczucie prywatności i szanuję jego potrzebę u innych. Ale blog jest miejscem publicznym, w którym autor poddaje pod publiczną dyskusję swoje poglądy. Jeśli autor oczekuje wyłącznie głaskania po głowie i słów aplauzu, to ja się na taką dyskusję nie piszę. Proszę sobie przypomnieć, panie Tomaszu, w jaki sposób zaczęła się nasza znajomość. Zaczęła się od blogu pani Krystyny, na którym ja znalazłem się przez przypadek. Zauważayłem, że zabiera głos na nim grupa osób (w tym pan Tomasz), które nie przebierając w słowach, używając obelżywych określeń, pomówień zwalczają PiS, obu braci Kaczyńskich (w tym zmarłego Prezydenta) oraz tak zwanych "obrońców krzyża". Nie tyle zbulwersowały mnie poglądy uczestników dyskusji, ile używane przez nich słownictwo, sposób argumentacji, itp. Włączyłem się do dyskusji. W efekcie udało mi się stosujących szczególnie obelżywe słownictwo przepędzić, a niektórych (w tym pana Tomasza) doprowadzić do pewnej kultury dyskusji. Podobnie widzę swoją rolę na blogu pani Hani. Honor, panie Tomaszu, pani Haniu, pani Danusiu, panie Wiesławie, nie polega na wypełnianiu fanaberii gospodyni bloga. Pani Hania, jeśli chce używać obelżywych określeń, czy pomówień w dyskusji politycznej, niech sobie używa w korespondencji prywatnej, ja do niej dostępu nie mam i dostępu nie szukam. Ale jeśli to będzie robiła publicznie, ja to będę publicznie piętnował.

    W tej sytuacji, to co Państwo nazywacie wycofaniem się z honorem, ja bym nazwał wycofaniem się z głupoty. Tego się po mnie Państwo nie spodziewajcie.

    To tyle spraw ogólnych, merytorycznie odpiszę panu Tomaszowi za chwilę na jego blogu politycznym.

    Z ukłonami,

    adam

    OdpowiedzUsuń
  48. Honor a cóż to takiego jest, w wykonaniu pisowskich pajaców ?
    Honorem jest, by krzycząc "Precz z komuna" "cała Polska z was się śmieje komuniści i z złodzieje" jednocześnie wypuszczać "jako sprawozdawce" sejmowego byłego reżimowego prokuratora niejakiego Piotrowskiego
    Honorem jest gadając o układach i komunistycznej nomenklaturze na prezesa Orlenu wyznaczać funkcjonariusza PZPR i to funkcyjnego az do jej końca
    Honorem jest podpierać się dawnymi "reżymowymi komuchami" posługując się przy czystkach Czabańskim podpierając się Rymkiewiczem rozliczać jednocześnie niewygodnych 'za ich rodziców"
    Honorem jest zamiast merytorycznych odpowiedzi "wykręcać kota ogonem"Odpowiadając? Nie na temat
    Nie odwołuje się do twego honoru ? Bo go nie masz człowieku "marnego sortu"
    Bo to nie
    "Honor", panie Tomaszu, pani Haniu, pani Danusiu, panie Wiesławie, nie polega na wypełnianiu fanaberii gospodyni bloga".
    Lecz zwyczajne dobre ludzkie wychowanie Kindersztuba /jeśli wiesz co to znaczy/ plebejuszu któremu się lapło a Pis pozwala na rozwiniecie skrzydeł.
    Bo to nie honor a dobre wychowanie nie pozwala, pchać się na salony w ugnojonych butach i kufajce, śmierdzącej chlewem.
    Bo to dobre wychowanie wynosi się z domu i dom kształtuje człowieka tak by honoru nie stracił, swym postępowaniem.
    Chamów PRL wpuściła na salony i oni w nich się rozsiedli wpierw spaliwszy meble i podłogi.
    Chamów dziś preferuje i "podbechtuje" pokazując lepsza rewolucyjna przyszłość.
    A cham jak wiadomo z "Kodeksu Boziewicza"nie ma zdolności honorowych
    Kopa zaś zasadzić mu wolno i trzeba!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie Adamie, jest tu pan na własną odpowiedzialność, a ryzykuje pan zdrowiem, gdyż dyskusja przybiera nadto emocjonalny ton. Dla pańskiego dobra radze panu zrezygnować z uporu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wręcz przeciwnie, panie Tomaszu, to pan Wiesław ryzykuje, że pęknie ze złości. Ja jestem w coraz lepszym humorze.
    A o dyskusji mowy być nie może, co już panu Wiesławowi wyjaśniłem wpisem z wczoraj 20:14.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  51. Pani Haniu, jeden z dyskutantów na Pani blogu, którego ksywki (celowo użyłem tego słowa, zamiast zwyczajowego "nicku") z powodu dbałości o czystość warg wymieniać nie chcę, w jednym poscie użył:

    - w odniesieniu do członków głównej partii w Sejmie określenia "pisowskie pajace",

    - w odniesieniu do jednego z Pani dyskutantów:

    - określeń:

    - "człowiek "marnego sortu"",
    - "plebejusz",
    - "w ugnojonych butach i kufajce, śmierdzącej chlewem",
    - "cham",
    - "kopa zaś zasadzić mu wolno i trzeba".

    Mam w związku z tym pytanie. Czy, nawet, jeśli w cichości ducha zgadzałaby się Pani z tymi określeniami, uważa Pani, że na Pani blogu taki język jest językiem dopuszczalnym?

    Z pozdrowieniami,

    adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowym "dobrym stylem" "donosik pokrzywdzonego" się podesłało
      Jak się nie ma argumentów jak się łże w żywe oczy najlepiej wysłać "donosik pokrzywdzonego"
      "Dobra zmiana" kradnij krzycząc, ze jesteś okradany ,bij krzycząc, mnie bija,kłam,manipuluj krzycząc, a wy tez to robiliście.
      Przyparty do muru krzycz Mnie obrażają.Obrażają NAROD /suwerena/
      " zabiera głos na nim grupa osób (w tym pan Tomasz), które nie przebierając w słowach, używając obelżywych określeń, pomówień zwalczają PiS, obu braci Kaczyńskich (w tym zmarłego Prezydenta) oraz tak zwanych "obrońców krzyża".
      Wiec cenzuruj, wyrzucaj działaj, by nie zamieszczali bo ja już ...nie mam argumentów
      PS
      Przypominam ze wg waszej oficjalnej propagandy Prezydent Kaczyński nie zmarł, ale został zabity w zamachu,nad lotniskiem smoleńskim,w wyniku wybuchu samolotu spowodowanym sztuczna mgła,rozpylonym helem,działaniem elektromagnesów i jeszcze setka przyczyn których to kumulacja okazała się tragiczna dla tegoż.Poniał?
      Reszta zaś pasażerów zginęła w wyniku trywialnej katastrofy lotniczej,jakich setki do tej pory się zdarzyło
      Co potwierdziła Prokuratora Wojskowa/ktora oczywista oczywistość należy wymienić spacyfikować i podporządkować"Nowej dobrej zmianie"

      Usuń
  52. A jakim to łaskawco językiem uczciwy człowiek ma mówić do zdrajców?
    Jakie to dobierzesz lepsze określenia dla zdrajców ?
    Jakim to "dworskim językiem" należy się zwracać do człowieka, który to wszystko zachwala.uznając nas wszystkim za durniów?
    "Jak krowie na rowie ci wyjaśniam" bo inaczej nie obejmiesz rozumkiem
    Zdrajcy to ci, co najpierw przysięgają przestrzegać Konstytucji i prawa, a za parę dni tę Konstytucję i prawo łamią.
    Zdrajcy to ci, co od lat celowo skłócają Polaków, naród polski.
    Zdrajcy to ci, co swoją "polityką" obniżają poważanie i znaczenie Polski, obniżają wartość złotówki, i podwyższają tym samym ceny.
    Zdrajcy to ci, co pokazują młodzieży, że można kłamać, obrzucać łajnem, manipulować, mówić co chwilę co innego, atakować personalnie, rodzinę, wyciągać pochodzenie, unikać normalnej, merytorycznej dyskusji, szczuć Polaków na siebie jak psy, wymyślać niestworzone rzeczy i wpierać, że to prawda - i jeszcze nazywać się "prawymi i sprawiedliwymi". To nie tylko jest zdrada narodu, a do tego Podłość i Sk...syństwo
    Masz jeszcze jakieś wątpliwości do wyjaśnienia ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiesiek

    "Zdrajcy to ci, co pokazują młodzieży, że można kłamać, obrzucać łajnem, manipulować, mówić co chwilę co innego, atakować personalnie, rodzinę, wyciągać pochodzenie, unikać normalnej, merytorycznej dyskusji, szczuć Polaków na siebie jak psy "

    " HASŁO: Niech będzie pochwalony Ojciec Thaddeus i Yarosław zawsze dziewica. ODZEW: I kot Alik grający na dudzie. "

    OdpowiedzUsuń
  54. Z tym ze nie na pewno Panie "sędzio" Ociec Thaddeus jakoś dziwnie ma krótką pamięć,jakoś dziwnie ,nikt mu nie doniósł, co dzisiejszy "przyjaciel" kilka lat temu o nim sadził./albo jak zwykle "wali głupa"
    Mam wiec prawo /chyba/ jako człek "marnego sortu" jeszcze gorszej reputacji przywrócić pamięć O Thaddeusowi j jego "Rodzinie" przytulonej dziś do PIS
    http://1.bp.blogspot.com/-dDV3jS0SSlE/Vno_2W7nHcI/AAAAAAAAFvY/KFu11jSJwKc/s890-r/12345485_10205881405090472_8537341735887642779_n.jpg.
    PS
    Ach ten internet!To "narzędzie szatana"w którym to słowo Czesława Miłosza "stały się ciałem"
    Który skrzywdziłeś człowieka prostego
    Śmiechem nad krzywdą jego wybuchając,
    Gromadę błaznów koło siebie mając
    Na pomieszanie dobrego i złego,

    Choćby przed tobą wszyscy się skłonili
    Cnotę i mądrość tobie przypisując,
    Złote medale na twoją cześć kując,
    Radzi że jeszcze jeden dzień przeżyli,

    Nie bądź bezpieczny. Poeta pamięta
    Możesz go zabić - narodzi się nowy.
    Spisane będą czyny i rozmowy.

    Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
    I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

    Pewno by zmienił tekst jednej zwrotki na
    "Nie bądź bezpieczny. INTERNET pamięta
    Możesz go KASOWAĆ - narodzi się nowy.
    Spisane ZOSTAŁY czyny i rozmowy".

    OdpowiedzUsuń
  55. Internet pamięta !!
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/10,114927,19483922,gorszy-sort-polakow-tak-pis-donosil-na-polske-w-europarlamencie.html#MT
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/10,114927,19427205,jakim-prezydentem-mial-byc-andrzej-duda.html
    A tu "niektórzy jeszcze" chcą nam wciskać kit

    OdpowiedzUsuń
  56. Widzi Pani, pani Haniu, jak łatwo jest się mnie pozbyć... Wystarczy pozwolić panu Wiesławowi, aby zmonopolizował dyskusję. Okazuje się, że jemu przeciwnik w dyskusji wcale nie jest potrzebny, z łatwością, jak każdy partyjny agitator, dyskutuje sam ze sobą.

    adam

    OdpowiedzUsuń
  57. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń