poniedziałek, 10 lutego 2014

UWAGA! UWAGA!

ZAKŁADAMY
BRACTWO ŻYCZLIWEGO BRATKA



to nasz Order 
a niedługo powstanie herb i statut


A TERAZ WSZYSTKICH CHĘTNYCH PROSZĘ
o zapisywanie się do Bractwa - razem życzliwiej i weselej nam będzie. 

Tylko jeden wymóg obowiązuje kandydata - dama lub kawaler bractwa  musi mieć poczucie humoru i dystans do siebie - bez tego ani rusz !



           ZAPRASZAM - MALINA M*         


DAMY I KAWALEROWIE :
Leszek Kowalikowski, Halinka Bulas, Malina, Ewka, JanToni, Anzai, Barbara & Sylen, M-16, Stokrotka ** Łucja-Maria, Bet, Ewcia Ozonka, Nie Tylko Sekretarka, Yuka, 1beam, Miśka, Tetryk56, Tomasz, Michał Cimek ** Majka, Danuśka, Ewcia Markomanka, Przystań, Cioteczka Lila99. Mamusia Danusia, Maria od jemioły, Wiktor Konwicki, Damian, DD ** Dudi, RÓŻA, Andy Lighter, Joanna Rodowicz, A.T. , Halszka Bajkopisarka, Wiedźma, ArtDekoProjekt, Almetyna ** Marta Biegajlo

alElla - wolny motyl niezależny
*

Z OSTATNIEJ CHWILI:
Wczoraj wieczorem wstąpienie do naszego bractwa zadeklarowała Ciocia Lila, ta o której pisałam, że ma prawie 100 lat. Cioteczka odśpiewała przez telefon piosenkę ze swojego dzieciństwa " jadą jadą dzieci drogą/ siostrzyczka i brat/ i nadziwić się nie mogą/ jaki piękny świat" i została z radością przyjęta. Mamy już Damę Seniorkę. Dołączyła też Mamusia Danusia ale jeszcze nie wie, jak wkupi się do bractwa, może też zaśpiewa a może ruskie pierogi dla wszystkich ???



WALENTYNKOWY
z życzeniami

ODZNACZENIE ORDEREM
PRZYJĄŁ JERZY ANTCZAK
miło nam Mistrzu !


*
Z OSTATNIEJ CHWILI (8.01 2018) :

KAPITUŁA ORDERU
ODZNACZA LESZKA
w podziękowaniu za życzliwą i bezinteresowną pomic
w ratowaniu onetowych blogów 
witamy Kawalerze !
*

173 komentarze:

  1. Malinko - zgłaszam się z ochotą. Na pewno potrzebny będzie Ci ktoś młody, z z 60-cio letnim doświadczeniem, potrafiący nawet limeryka napisać.
    Nie wiem co na to Matka Założycielka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.
      Mała propozycja do statutu.
      Herb powinien umożliwić jakieś sensowne dołączenie do niego własnego zdjęcia, avatara czy logo.
      I taki herb powinien obowiązywać członków bractwa do umieszczania go na wszelkich możliwych portalach, stronach forach - czy co tam jeszcze ludzie wymyślą - jako swego znaku rozpoznawczego.

      Usuń
    2. SUPER POMYSŁ - teraz moja w tym głowa i ręka żeby zrealizować :-)

      Usuń
  2. matka założycielka na to jak na lato !!!!
    ------------------
    supeeeer - to już mamy pierwszego KAWALERA :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie mów żonie, że zostałem kawalerem :))

      Usuń
    2. no skąd !!! dama ani kawaler nie zdradzają tajemnic ;-)

      Usuń
  3. Jakiś złośliwy cenzor opanował Malinki Blog.Nie wiem czy sie nadam-pisze po raz drugi swoj bardzo wazny komentarz.Mam poczucie humoru przede wszystkim na własny temat,więc się chyba nadam.Pragne byc jednym z czlonków ważnego Bractwa.Czerwonego Bratka.Mam nadzieje,że jednym z załozycieli tego Bractwa.Tak wysoko sięgam.Upoważnia mnie do tego moj mocno leciwy już wiek.Starszym trzeba ustępować-to jeden z wymogow życzliwosci.Nie gniewajcie się,że mam na bakier z pisownią .Teraz to się ładnie nazywa dysleksja ,dysortografia i takie tam rozne "dys"Kiedy ja sie uczyłam nikt nie był mi w stanie pomóc i tak mi zostało.Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanow Malinki -Ani .

    OdpowiedzUsuń
  4. o Halinko - brawo !!! świetnie się nadajesz - mamy pierwszą DAMĘ :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że wreszcie zostałam mianowana damą.Co prawda trochę leciwą ale,zawsze.....Malinko ja naprawdę nie wiem jak tego pieknego bratka mieć na swoim blogu.Proszę o krok po kroku.

      Usuń
  5. Ewka z radością przyjęta !!!
    coś mi blokuje dostępu do Ewki proszę więc pięknie DAMĘ EWKĘ o dodanie drugiego imienia może łatwiej odnajdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klik dobry:)
    A nazwa bractwo nie podpada pod jakiś seksizm czy dżenderyzm? Teraz trzeba bardzo uważać z nazwami. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi, hi, - nie podpada !!!!
      przewidujemy damy i kawalerów - dzieci kwiaty to może później ???

      Usuń
    2. To ja się zapisuję i zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko Kawalerki Ministry. Jakoś w swoich adidasach nie pasuję się na Damę, a szpilek nie mam :)))

      Usuń
    3. już się robi - Kawalerko Ministro

      Usuń
  7. Chcę i tutaj będę,
    choć do rymu "gender".
    Zechcesz, zamieść wierszyk,
    w tym to jestem pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się
      nie zamulę,
      ale dzięki
      Kapitule.

      Usuń
    2. wyznanie najszczersze :
      statut będzie wierszem

      Usuń
    3. Ściskam "soczyście",
      jestem na liście.

      Usuń
  8. Jak może być z "czarnym humorem" to się zapisuję, tym bardziej, że dystans do siebie mam taki, że co pół roku mnie leczą na schizofrenię. ;)

    PS. Mogę robić jako Dama (to częsta reakcja na mój nick)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanse Twoje
      są nienowe,
      masz kółeczko...
      kolorowe

      Usuń
    2. Anzai - czarny to suma kolorów, "musi" humoru masz pod dostatkiem :-)

      Usuń
    3. Anzai, a posiadasz szpilki?

      Usuń
    4. albo błękitne podwiązki ?

      Usuń
    5. Szpilki ma Bet, to pewnie pożyczy. Ale myślę, że strój galowy nie będzie obowiązywał. A podwiązka ... w młodości myślałem, żeby sobie podwiązać, ale teraz mi już przeszło. ;)

      Usuń
    6. @ JanToni

      Twe kółeczko choć w zieleni
      Też się pewnie zaczerwieni
      Bo tęcza i gendera to jedna cholera

      Usuń
    7. Oj, o tej tęczy,
      toś mnie... wyręczył.

      Usuń
    8. Można ręcznie tęczę
      Chociaż ja nie ręczę

      Usuń
    9. oj chłopaki - ależ z was zawadiaki
      :o)))

      Usuń
  9. Z chęcią zapisujemy się do Bractwa. Do życia zawsze podchodzimy z optymizmem i nutką ironii, humoru. A w takim towarzystwie, jak sama Malinka, to cała przyjemność po naszej stronie:-) Barbara & S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. melduję posłusznie - PRZYJĘCI :-)

      Usuń
    2. Malinko :-) WRESZCIE wpadłam na sposób jak należy wkleić ten CUDOWNY, WSPANIAŁY ORDER. Trochę;-))) to trwało ale grunt to "wspaniała" pamięć;-)))

      Melduję posłusznie zadanie wykonane:-*) Brabara

      Usuń
  10. PODANIE,Usilnie proszę o przyjęcie mnie do Bractwa. Prośbę swą motywuję tym,że w Bracwie chcę być i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bylam pewna ze w tym szacownym gronie znalazlam sie przez pomyłkę, ale jeśli to nie byl chochlik to ja całym serduchem chce byc z Wami:)

      Usuń
    2. Stokrotko - bractwo mieszka na rabatce - będzie Ci z nami dobrze :-)

      Usuń
  11. Pragnę równocześnie zapoznaczyć,że będę atywowanym uczestnikieem i udzielał będę się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też !!! Ja też pragnę być w takim doborowym TOWARZYSTWIE!!!!
    GORĄCO PROSZĘ O PRZYJĘCIE DO BRACTWA !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCZYWIŚCIE LUSIU - z największą przyjemnością :-)

      Usuń
  13. Ja nie wiem czy się nadaję....Buuuuuu... Czym mierzy się poczucie humoru albo ten dystans do siebie? Dystans do Malinki można w kilometrach oszacować, ale do samej siebie??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bet - a widzialaś Wędrowną Mrówkę bez poczucia humoru i dystamsu ??? to poczucie moerzy się siedmiomilowymi krokami - osobiście zmierzyłam na blogu Mrówki - masz tego Pani Koleżanko z wielkim zapasem :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za pozytywną ocenę siedmiomilową. Już czuję się "Bratówką" albo "Bratkową" albo "Bratką"??? Wymyślam aby było genderowo.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się nadaję. Szpilek mam kilka par, że o podwiązkach nie wspomnę.Mam też "amelusz", własnoręcznie zrobiony . Może to wystarczy? Amelusz całkiem twarzowy:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. no, amelusz klasyfikuje do przyjęcia natychmiastowego i bezwarunkowego !!!
      :o)

      Usuń
    3. Dziękuję:))) Wiedziałam, że mam asa w rękawie;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Ooo! Widzę, że bratek wkrótce będzie znakiem zastrzeżonym. A ja już go sobie do bloga wpięłam. To może już zostanę bratkową damą przez zasiedzenie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lecę zobaczyć jak rośnie :o)
      jasne, że zostaniesz damą bratkową !!! Nie Tylko Przez Zasiedzenie

      Usuń
    2. Grunt to mieć dobry nick :-)

      Usuń
  16. Może i ja się na coś przydam? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Malinko - skoro obiecujesz statut wierszem, to może by tak ustanowić, coby oficjalne podanie o przyjęcie do Bractwa każdy złożył też w formie "własnoręcznego" wierszyka?
    Bo rozumiem, że te komentarze to są wstępne deklaracje wyrażające poparcie dla idei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy potrafi. Czy wobec tego członkostwo będzie tylko dla "wierszokletów"???
      To byłoby niesprawiedliwe.
      :)))

      Usuń
    2. już wiem - w podaniu bratek własnoręcznie wierszyk napisze, albo piosenkę zaśpiewa, albo własnoręcznie stanie na jednej nodze, albo własnoręcznie dowcip opowie, albo też cenzuralny niecenzuralny wyraz cyrylicą napisze ... albo na jakiś pomysł wpadnie księżycowy, albo wymownie pomilczy - o ! do wyboru i koloru
      :o)

      Usuń
  18. Damą nie jestem,
    kawalerem nie byłam,
    lecz na spotkanie Bractwa
    chętnie przybywam
    i jeśli pewne kryteria spełniam,
    proszę formalności dopełnić
    wpisując mnie na listę:)
    Z poważaniem awe,ep,1beam,a zwyczajnie Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie zaproszenie to dla mnie zaszczyt:))
    TAK ŚPIEWAM !KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaśpiewane ! zaliczone !!!
      dobry song ! a już nasze Bractwo wszystkim pokaż gdzie te damy i gdzie ci mężczyźni ... ;o)

      Usuń
  20. Choć kolejność nie w normie – proszę kanclerzycy,
    kto widział statut Bractwa trzymać w tajemnicy
    rozesławszy już wici! - ja swój akces głoszę,
    o spełnianiu wymagań uprzejmie donoszę:
    Życzliwości mi nie brak, a z siwieniem skroni
    coraz to większy dystans od lustra mnie goni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tetryku za wici :o)
      kanclerzycy nie wypada gwałtem szacownych przymuszać, raczej "intymną aluzją" ... kto aluzju poniał i zgłosi akces to wielką radość mi sprawi a kto wici roześle to cho, cho, cho !

      Usuń
    2. Statut to akt prawny regulujący zadania
      A życzliwość nie może mieć unormowania
      Ona jest spontaniczna i z serca się bierze
      Nie według paragrafów daje się w ofierze

      Usuń
  21. Mogę być w tym Bractwie odźwiernym, wykidajłą, kucharzem, (naczynia też z chęcią pomyję), kronikarzem, byle bym tylko był .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Tomciu - ja nie chcę nic mówić ale ze względu na kochaneczki marzy mi się dla Ciebie rola Wielkiego Podczaszego ... oj - będziesz miał co ogarniać ... oj bratkowi braciszkowie tudzież siostrzyczki do tego miodu to .... oj !

      Usuń
    2. a kto Tomcia nie zna to wyjaśniam - Tomek jest wspaniałym pszczelarzem , na miodzie zna się jak mało kto ... a od miodu do miodów kroczek mały :o)

      Usuń
    3. do tych pitnych, staropolskich miodów , Haneczko, w których smakował imć pan Onufry Zagłoba

      Usuń
    4. O co mianowicie się Ciebie rozchodzi?

      Usuń
    5. Waszku, odpowiedź na twoje pytanie tkwi w nosie, czyli w węchu i w języku, czyli kubkach smakowych, a ślady prowadza do piwniczki, gdzie w antałkach dojrzewają półtoraki dwojaki, trójniaki. Smacznego zyczę

      Usuń
  22. Twoje długie starania i świetne pomysły,
    dla wszystkich tu goszczących nadziei kropelka,
    dbajmy o to by nigdy jak sen gdzieś nie prysły,
    dla nas to zaszczyt miły i estyma wielka.

    Członkini Bractwa Życzliwego Bratka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu - będziemy takim bractwem , że - uuuuuch !!!
      już nasza wspólna w tym głowa
      :o)

      Usuń
    2. Piszesz świetne wiersze :-)

      Usuń
    3. Aaaa, wiem co piszę. Niezły to mi się trafi raz na rok. Reszta niech będzie milczeniem.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    4. to ja mam szczęście na te dobre trafiać :-)

      Usuń
  23. Witaj Haniu!
    Zgłasza akces do Bractwa. Czekam na deklarację i dalsze wskazówki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZYJĘTY - ZAPISANY !
      Michałku - na razie nabór trwa ... potem powoli, powoli okrzepniemy i będziemy mieli wszyściuteńko, co bractwo mieć powinno

      Usuń
    2. Haniu!
      Niezła to jest dla mnie gratka,
      Być w Bractwie Życzliwego Bratka.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Michał

      Usuń
  24. Prosiłam ja raz nie dwa
    mamo, tato, kupcie mi brata proszę
    siostry moje są nieznośne !
    to nie brata córko ci brakuje
    odrzekli wespół chórem
    mijały lata długie
    wypełniane śmiechem, niekiedy bólem
    brata wyglądałam
    szukając w nim oparcia
    i jest !
    znalazłam
    nie jednego ŻYCZLIWEGO BRATKA
    cała ich gromada
    w Malinach już wita

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ileż tu dobrego kwiatka
      ----------------
      PRZYJĘTA - ZAPISANA !
      i obdarowana uśmiechem
      :o)

      Usuń
  25. huraaaa - już przekroczyliśmy 20 osób
    po każdej dziesiątce stawiam dwie gwiazdki to lepiej widać
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za Order! Teraz jeszcze muszę nabyć marynarkę z odpowiednią klapą.
    Zaraz... klapą? Może lepiej nie...

    Też chcę do Bractwa, mogę zasiadać na obradach koło Tomka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚWIETNIE - będzie koło Tomka ale koniecznie na obrady zabieraj Piternika ... Piternik to jest to !!

      Usuń
  27. Witam Mam jednego brata przydałby się jeszcze jeden obiecuję ze będę grzeczna i przestrzegać zasad tak więc proszę o przyjęcie mnie do BRACTWA a śmieję się tak jak ten mały zajączek KLIK ;1http://mojeimperiumw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŚMIECH to atrybut wszystkich porządnych bratków - PRZYKMUJEMY Z PRZYJEMNOŚCIĄ :-)

      Usuń
    2. cudna Walentynka - dziękuję :o)
      z przyjemnością przyjmujemy do Bractwa

      Usuń
  28. Haniu, dzięki za zaproszenie, odpowiadam dopiero teraz, bo ......................................................!
    Te kropki mówią , jak bardzo jestem zajęta....................................................................................!
    Haniu, przyznam się do czegoś...
    Bardzo niechętnie zapisuje się do jakichkolwiek organizacji.
    Lubię chodzić swoimi ścieżkami.
    Jaki charakter ma mieć to bractwo
    Jakie są jego założenia?
    Nie będę się w ciemno zapisywała...
    Muszę wiedzieć.
    Jeżeli ma to być bractwo o charakterze politycznym, to nie chcę należeć...
    Jeśli jednak będzie odbiciem tej pięknej nazwy - Bractwo życzliwego Bractwa,
    to jeśli nie zostanę odrzucona, zapisuje się z wielką powagą ducha...
    Podziękowałam też u siebie...
    Dobranoc - Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu - spokojnie zaczekamy - poznasz, zobaczysz co to a wtedy jeśli zechcesz to z największą przyjemnością wpiszę Ciebie do tego wielce szanownego bratkowego grona, czyli do rabatki . Już niedługo pojawi się statut wierszem, będzie więc jasne o co chodzi :o)

      Usuń
  29. No to i ja zapisuję się do tego bractwa ........pozdrawiam......chyba będzie nas sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario od jemioły - będziesz teraz hi, hi Marią od jemioły i bratka :o)
      Na razie jest nas 36 a mam nadzieję że będzie więcej

      Usuń
  30. Haniu, zapomniałam podziękować za order, więc ślicznie , z dygnięciem , dziękuję ... Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że order sprawił Ci przyjemność - po to go zmajstrowałam, by życzliwym podziękować :-)

      Usuń
  31. Oto moje wpisowe:

    http://grycela.blogspot.com/2011/07/czy-jest-recepta-na-zyczliwosc.html

    Jest to moja notka z 2008 roku pt. "Czy jest recepta na życzliwość?"

    OdpowiedzUsuń
  32. Obu damom-seniorkom, odśpiewałabym: "Dwieście lat, dwieście lat, niech żyją, żyją nam!!!!!!!!!!! "
    Pozdrowienia dla seniorek i Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Jam, nie mnich kapturowy,a muzyk dźwięczny.
    Muzyką okrasił bym chętnie całe bractwo.
    Pozdrawiam,Bractwo Życzliwego Bratka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica nie zawsze sprzyja przyjaźni. Mógłbyś się chociaż troszkę "rozkapturzyć"?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. ""ozon""
      Rozkapturzam się imieniem i nazwiskiem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Tyle, to sama wiem. Miałam nadzieję na ciut więcej. Ale jeśli tak być musi. Mnie chociaż widać;)))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. Haniu - No przecież jestem obdarowany Orderem Życzliwego Bratka - to automatycznie zobowiązuje do tego żeby być w Bractwie. Nie wyobrażam sobie inaczej. Ja tam jestem życzliwy wszystkim. Nawet jeśli ktoś ma inne zdanie. Gorzej jeśli obraza moich przyjaciół czy robi komuś szkodę .. ale to inna inszość.. Wtedy staram się tłumaczyć ze robi źle. Pozdrawiam wszystkich Członków tego Bractwa - Damy i Kawalerów Orderu. Życze duzo dobrego Wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak sobie wyobrażałam ...
      ej - skupimy życzliwych, będzie nam w tym wielkim wirtualnym świecie lepiej i innym z nami też :-)

      Usuń
  35. Zgłaszam i ja swoją skromną kandydaturę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się i ja - pogram, pośpiewam i co by tu jeszcze?... ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. W nawiązaniu do wiadomości z ostatniej chwili - jakby co, to poproszę o ruskie pierogi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz ... a właściwie to BĘDZIESZ MIAŁA :o)
      najpyszniejsze, z prawdziwymi falbankami

      Usuń
  38. ALE SIĘ CIESZĘ, ŻE TYLE ŻYCZLIWYCH OSÓB odpowiedziało a nawet się ucieszyło. Teraz zrobię specjalną stronę dla bratkowiczów i zabieramy się za statut ... JanToni mam nadzieję pięknym wierszem nam go napisze, jak obiecał ...

    OdpowiedzUsuń
  39. Eeeeeeeeeeeee, wyznaczony dzień? Pocztylion? Przepisy? To ja się nie nadaję do posadzenia na bratkowej rabacie, hi, hi... Ale chętnie będę wolnym motylem niezależnym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjjjjj !!!! szkoda .... uuuuuuuuuuu ....
      chciałam pocztylion i nawet już założyłam, specjalnie tylko dla bratkowiczów, bo jak mam Wasze podobizny do bratka wmontować kiedy nie ma jak dostarczyć ?
      Myślałam, że wspólnie dowcipne zalecenia wymyślimy i statut "prawdziwy" w formie fraszki albo fraszek będzie ... chciałam frajdy i zabawy w układanie ... może źle pomyślałam ...
      pomyślałam też, że nie wszyscy pilnie czytają mój blog a jak bratkowe wieści będą w jednym dniu to może ułatwi jeśli bawqić się i uczestniczyć zechcą ...
      oj szkoda mi strasznie alEllu - ale wola Życzliwego - wolą świętą

      Usuń
    2. Nie uuuuuuuuuukaj Mlinko. Toż motylki też przecież mogą się włączać, jeśli fraszkę wymyślą :) Zawsze na rabatkch są jakieś pszczółki i motylki, hi, hi...

      Usuń
    3. O się tobie ..niewierna...mianowicie rozchodzi?

      Usuń
  40. Malinko, i ja troszkę przestraszona. Życzliwość w ramki sztywne oprawiać czy to zgrabnie będzie? Proszę mnie zwolnić do rymowania i śpiewania. Mogę pomóc przy pierogach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. precz z ramkami - o !
      wywalam statut program i pocztylion ...
      spoko mogę wywalić bo się nie przyzwyczaiłam ... mylić się rzecz ludzka , trwać w blędzie, rzecz szatańska
      a więc fruuuuuuuuuuuuu i wracamy do żródła ...
      ;o)

      Usuń
    2. Ooooo.... aż tak radykalnie? Malinko, może inni bratkowicze będą rozczarowani? Może trzeba bratkowe referendum w tej sprawie? Nie chcę mieć statutu na sumieniu a pocztyliona tym bardziej:))))

      Usuń
    3. Bet - ja mam nadzieję, że w "praniu" bratkowicze będą mieli dziesiątki pomysłów i niejedno nam się urodzi a hi, hi, w referendach pocztylion się przyda, bo tajne być powinny. Pocztylion siedzi teraz w ukryciu, na bezrobociu, póki co, a co będzie jak grządka zakwitnie to wiosna pokaże ... może pocztyliona do roboty zaprzęgniemy ;o)

      Usuń
    4. radykalnie bo bratki to muszą być zdecydowane - ciach, mach, nie żadne ciepłe masło czy lelum, polelum ... jak ma zakwitnąć, niech kwitnie !!! wątpliwości za sobą zostawiam, pierś do przodu i w pieriod marsz !!!!! rządkiem hi, hi, i wężykiem ;o)

      Usuń
    5. Malinko, jesteś dzielna i przebojowa - nie chciałam zepsuć zabawy ale takie sztywne regulaminy wydały mi się przesadą. Chyba masz rację, życie samo pokaże co dalej będzie.
      Może jednak weselej wężykiem? :))))) Albo marynarskim krokiem: w prawo...raz! W lewo....raz!

      Usuń
    6. a potem hi, hi, prosto i .... w "szczęście" wlazł ;o)

      Usuń
  41. Bratki są bardzo dzielne. Wszystko przetrzymają...
    Malinko, myślę, że regulaminy nie będą aż takie sztywne...
    W takim razie pierś do przodu i wężykiem...................
    ...Do roboty! - serca w górę, myślą świecić!
    Raz! dwa! do roboty:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj - serce do przodu, pierś w dół ... albo jakoś tak
      DO ROBOTY BRATKI - DO GÓRY PŁATKI !!!





      Usuń
  42. Regulaminów nie będzie, mam nadzieję. Na co nam one? Luz, blues, w niebie same dziury....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. No i popatrz,Haniu z Malinowej Polany Pod Szpakowym Drzewem..Ilu masz przyjaciół! Powiem Ci,dlaczego..Bo emanujesz ciepłem i dobrocią..i szacunkiem dla drugiego człowieka..i masz szacunek dla twych bohaterskich przodków..NIECH ŻYJE NASZA HANIA!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamiast siedzieć tutaj na rabacie z bratkami, stokrotkami, motylkami to ja szukam nie wiem czego w przyziemnych pracach całkiem gdzie indziej. Tutaj życzliwość, tam obowiązki. Tutaj humor, tam proza. Malinko, sprowadzam się tu, czy chcesz, czy nie!!!!
    Wim że czesne trza zapłacić i główkuję ostro czym się wkupić....ale w głowie echo idzie i nic nie ma ciekawego. Pirogi są. Może sernik? Bo wodolejstwa na grządki nie będziemy stosować?? Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście, z wielką przyjemnością zapiszę się do Bractwa Życzliwego Bratka. To zaszczyt należeć do Grona tak zacnych i radosnych Dam i Kawalerów. Jedno tylko zaznaczyć muszę: nie uznaję żadnych reguł narzucanych odgórnie... Jam wolny Bratek, zawsze i wszędzie. ;)
    Pozdrawiam całe Bractwo! Halszka

    OdpowiedzUsuń
  46. ECH DZIEWCZYNY - FAJNIE WAS WIDZIEĆ :-)))

    OdpowiedzUsuń

  47. Rzadka to gratka móc dziś należeć do Bractwa Bratka
    Życzliwość, zacność, uśmiech na twarzy
    Tu w Bractwie Bratka Ci się przydarzy.

    A jak tu się zapisać, czy trzeba kliknąć w jakiś tajemny znaczek?

    OdpowiedzUsuń
  48. WYSTARCZY POWIEDZIEĆ, ŻE SIĘ CHCE :-)
    oooooo - wierszyk napisany, wpisowe jest - PRZYJĘTA DO BRACTWA !!!
    zaraz z wielką przyjemnością wpiszę na listę

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesli wystarczy slowko, ze chce się
    Bractwa szeregi zasilic mową,
    To czuję, że jestem tutaj juz nawet wiecej
    Niz jedna...nogą;-)
    Dziękuję zatem za miłe przyjęcie
    Zmykam do łózia na bosej pięcie;-))))

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzieńdobry!
    Czy Bractwo nie zechciałoby stworzyć statusu Damy/Kawalera/Brata/Siostry Obserwatorów? Wpadłam tu jakoś tak przypadkiem, miło tu bardzo i życzliwie, ale ja nikomu tu nieznana, to tak jakoś może da się gdzieś przycupnąć bez robienia nadmiernego szumu?

    Pozdrawiam Bractwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klik dobry i serdeczne pozdrowienia dla przycupniętej Obserwatorki :)

      Oooooooo, a co to nikt nie przywitał życzliwej Obserwatorki? Nieładnie Bratkowicze!

      Usuń
    2. nikt to delikatnie powiedziane !!!!
      eeech jestem d... wołowa, nie zaglądałam tu
      ALE TERAZ WITAM Z CAŁEGO SERCA ALMENTYNĘ ... z przyjemnością zamienię przycupnięcie bez szumu na obecność w bractwie
      WITAJ DAMO :o)

      Usuń
  51. Malinko, dodałem do swego zdjęcia profilowego naszego (można tak mówić?) BRATKA
    Nie wiem, czy jest wystarczająco widoczny?

    OdpowiedzUsuń
  52. Odpowiedzi
    1. Widać, ale trudno zauważyć, czy to bratek czy czerwona kropka.

      Usuń
    2. HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - chyba zaraz pęknę z dumy i z radości !!!!

      Usuń
  53. A ja z dumą nareszcie mogę ogłosić światu ,że po tak długiej przerwie z bratka na bratek skoczyłam ..Jeśli nie wierzysz Malinko wejdź do mnie .Bądź tak miła::)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny ten Twój bratkowy wpis ... uwielbiam bratki a Twoje takie zdrowe i kolorowe

      Usuń
  54. Mój komentarz
    też się zmieści,
    bo chciałbym być
    sto czterdziesty.
    (140)

    OdpowiedzUsuń
  55. komentarz komentarz goni
    a kto 140 ???
    JanToni !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bratków dawno nie widziałam,
    pewnie dlatego całą nockę kichałam...
    Dzisiejszej nocy bratki sobie wyśnię,
    a rankiem inteligencją błysnę...
    ......
    Bratkowe pozdrowienia zostawiam - Krysia

    OdpowiedzUsuń
  57. Tyle tu bratków na dwóch nóżkach
    Radością wieje z każdej strony
    Ale odczuwam jakąś niechęć
    W niektórych bratkach wyposzczonych
    Niech każdy weźmie listek z bratka
    Niech spojrzy w jego barwne tony
    Niech umysł włączy wyostrzony
    I z wielkim hukiem jak rakieta
    Skrobnie bratkowo rzecz ujmując
    Nikogo przy tym nie rujnując..............Cisza w bratkowie prawie miesiąc,dajcie hałasu bratnie bratki...!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam bratkowo i całkiem zdrowo::)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mnie Danuśka jest rakieta
      tylko coś wena już jakby nie ta
      ;-)

      Usuń
  58. Klik dobry:)
    Przyleciałam zobaczyć, co na bratkowej rabatce słychać. A tu poezja kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo Bratki
      Wy gagatki
      Gdzie się tajnie spotykacie
      I motylka nie wołacie?

      Usuń
    2. hej motylku
      bracie mil
      co by bez ciebie
      bratki robiły ?

      Usuń
  60. Jak się romnożycie mili
    Gdy Was motyl nie zapyli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzekł bratek
      do motyla
      ja jestem chłopczyk
      mnie nie zapylaj
      ;-)

      Usuń
    2. Spokojna głowa
      rzekła Motylkowa
      Zamiast "dżęderować"
      Lepiej się całować

      o!

      Usuń
    3. Nie każdy motyl na to gotowy
      bo całowanie nie prosta sprawa
      jeden się ślini drugi pogryzie
      trzeci czasami gdzieś w szparkę wlezie
      trzeba uważać na miłość motyla
      bo się cwaniaczek dziwnie uchyla::))))
      siada na płatki białego bratka
      I dumny z siebie że się rozłożył
      że w całowaniu się nie rozmnożył::))))pozdrawiam BRATKOWO...

      Usuń
  61. Cicho sza cicho sza przyjdzie bratek coś Wam da................Żeby dostać trzeba bywać .......a tu cisza jak u motyla w knajpie::))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecują! Obiecują!
      Po czym się nie pokazują!
      :)

      Usuń
  62. Ja nie obiecuję, ale postaram się sumiennie być wraz z moim sercem, w tak zacnym Gronie Bractwa "Bratka" jeśli tylko, przemiły Zarząd Bractwa przyjmie moją prośbę o przyjęcie mnie i mojej niekiedy melancholii, w Jego życzliwe i pełne Braterskiej miłości szeregi. W związku z czym, będę się usilnie starała by jej ze sobą w tak wyjątkowe Grono, nie wnosić. Z góry, bardzo dziękuje i pozdrawiam wszystkie zacne Damy i dżentelmeńskich Kawalerów jednoczących przyjaźń i Braterską miłość, ku chwale Boga i Człowieka w darze życia w Przecudownym Ogrodzie Malinki :) Miłego dnia Kochani * Do zobaczenia wieczorkiem...

    OdpowiedzUsuń
  63. W Bożego życia Ogrodzie
    zacne Bractwo Bratka
    niezwykle pięknego kwiatka
    choć niepozorny i mały
    - - -
    w miłości wielki

    Życzliwością płonie cały
    jednoczy zacne osobistości
    przewspaniałe Damy
    dżentelmeńskich Kawalerów
    - - -
    zawsze z humorem

    Stojących na straży
    serc i sumień czystości
    nie lękając się niczego
    w szatach miłości
    - - -
    stroniąc od złego

    Niechaj każdy
    kto serca życzliwość
    w swojej duszy ma
    jednoczy się z Gronem
    - - -
    które światło światu da...

    Wiersz, napisałam na poczekaniu
    z Dedykacją dla zacnego Bractwa "Bratka"
    mającego swój Zarząd w Rezydencji Damy Malinki
    Kochani, bardzo dziękuje - że Jesteście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj tu byłam,
      Miód Ogrodniczki wypiłam.

      Kto nie bywa, niech żałuje,
      Że miodu nie posmakuje.

      o!

      Usuń
    2. chałwa i miód na serce

      Usuń
  64. Jesień nastała
    Bratki przekwitły
    Nikt nie podlewał
    Nikt im nie śpiewał
    Latem pachniało
    Chyba się Bratków odechciało
    A one czekały przez całe lato
    Tak małe grono odwiedzało
    A Bratkom ciągle Barteczków mało
    Nie daj się prosić daj się unosić
    Miej tu ochotę
    Złap pióro złote
    Wpisz kilka słówek bez wymówek...................po to..........by było miło.....Bratkom się śniło....że coś na salonach się wydarzyło..................POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danka,
      bez Ciebie
      to nawet z bratków nie zrobi się wianka.

      Usuń
    2. DANKA OD WIANKA
      bratkowa bogdanka
      :-)

      Usuń
  65. Danko, zawstydziłaś mnie okrutnie.
    Przecież wiem dobrze, że kwiatki trzeba podlewać, odkurzać, mówić do nich i zeschłe liście usuwać!
    Nie da się ukryć, zasłużyłem na wyrzuty sumienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też , bo dawno tu nie byłam ...

      Usuń
    2. Leszku wybaczam ,mężczyźni tak mają, że zapominają hahahahahaha

      Usuń
  66. Szczęśliwego Nowego Roku dla Bractwa!

    OdpowiedzUsuń
  67. No i jest! Czy będzie szczęśliwy? Mam nadzieję, że TAK !!! Dla wszystkich Bratkowiczów!
    Najlepszego 2015 roku wszystkim WAM życzę! Piszcie, zwiedzajcie , pieczcie ciasta i róbcie co chcecie. Niech będzie jak najmilej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne życzenia, Ozon. Dziękuję i odwzajemniam. Szkoda, że nawet Gospodyni ich nie odebrała.

      Usuń
    2. bo gospodyni jest cztery litery i do rymu gapa .. nie byłam tu strasznie dawno
      więc dopiero dzisiaj za życzenia piękne dziękuję i poprawić się obiecuję ... a do rymu głowę popiołem posypuję :-))))

      Usuń
  68. Malinko :) Jeśli pozwolisz Ty i Bractwo, to pozwolę sobie zapisać się w poczet Jego Grona * Moc serdeczności dla Wszystkich Członków Bractwa a szczególnie dla Jego Szlachetnej Gospodyni Malinki * Miłego dnia Wszystkim w Gronie Bractwa :) Całym sercem życzę - Miło mi, że Jesteście *

    OdpowiedzUsuń
  69. O mój boże tyle czasu upłynęło
    Bratki nadal niepodlane
    Co się u licha dzieje!
    Z ogłoszenia Malinki na fb
    Zaglądam a tu panie dzieju
    CISZA...............JAK MAKIEM ZASIAŁ
    Hej...BRATKI!!!!CO Z WAMI!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. hej - szable w doń i na rabatki !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń